Bir firmada maaşlı çalışmak mı yoksa kendi işini kurup, patron olmak mı daha mantıklıdır?

Detaylar başlıkta...
Firmada gönüllü çalışmak daha garanti.
Kendi işimi kurup yükselmeliyim hedefim sağlam.
Çalışmayı sevmiyorum. En iyisi yan gelip yatmak :)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bir firmada maaşlı çalışmak mı yoksa kendi işini kurup, patron olmak mı daha mantıklıdır?
Cevapla