Neden hep öğrencilere müdür yardımcıları bağırır da müdür bir kez olsun sesini yükseltmez?

Ya benim gittiğim okullarda mı böyle oldu yoksa hep mi böyledir bilmiyorum mesela okullarda gerek sıra olurken gerek sınıflara gelip kıyafet kontrolü falan yapıyorlar müdür müdür yardımcısı falan hep çocukları öğrencilere müdür yardımcıları bağırıp kendini parçalar müdürler nedense hep çok kibar konuşuyor ben hiçbir müdürümün bize sesini yükselttiğini görmedim neden hep böyledir

Neden hep öğrencilere müdür yardımcıları bağırır da müdür bir kez olsun sesini yükseltmez?
Cevapla