Bizim bir müdür yardımcımız var okulun hem müdür hem yardımcı Bir lisede öğretmenim bizim okulda 3 tanesi etkisiz eleman olmak üzere 4 müdür yardımcısı Bir tane de müdür var müdürümüzden bir şey beklemiyoruz çok genç zaten 38 yaşında ne tecrübesi olacak garibim ama bir müdür yardımcısı var en tecrübelileri 54 yaşında ama adam aşırı fit zaten gören 40 sanır da neyse nöbetçi olsun mu olmasın 6 katlı okulu her teneffüs öğle arası dahil 8 kez Gezer o giriş kattan bir bağırsak 3 kattaki çocuk onun sesini duyar sınıfa girer sabahları herkesten önce gelip kapının önüne dikilir çocukların kıyafetini kontrol eder kantinde falan dolaşır hatta en küçük müdür yardımcısının görevi olan devamsızlıkları bilgisayara kendisi girer bir kavga çıksa diğerleri hiçbir şey yapamadan koridorda bir bağırsa çocuklar hepsi dağılıyor neden kendini bu kadar parçalıyor bu adam en tecrübeleri o asıl onun yan gelip yatması gerekirken neden bütün sorumluluğu omzuna alıyor
Tek bir müdür yardımcısı neden okulun bütün sorumluluğunu üzerine alıyor 🤣🤣 manyak mı bu adam?
Güncellemeler
1 yıl
İşte galibiyet benim 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Göze girmeye çalışıyodur. Olası bir durumda müdür olabilmek için
İyi de müdürümüz ondan 17 yaş küçük çocuğu sayılır adamın niye gözüne girmeye çalışsın ki
Öyle bir dünya yok meb öyle işlemez
@Trachovski aynen padişahlık mı bu müdürlük yardımcılık sınavla oluyordur muhtemelen
Sınav olsa da çoğu yer vekalet çünkü sorumluluk ve zaman alan iş getirisi yok
@Trachovski vekalet mi nasıl yani
Kadrosu ilçe okullarında ya da ilçe müdürlüğünde olsun. O okula uyan bir branş olsun ilçe müdürlüğü sana destek oluruz yazı evrak islerinde desin sırf hava atmak için gelirler
Dkab İngilizce beden bunlar harika branş her okula uyar. Bunlardan çıkmazsa o okulda olabilecek bir branş öğretmeni ayarlanır
@Trachovski benim de kadro ilçe milli eğitim'de ben de bir okula yerleşmeye çalışıyordum birisi de dedi ki yerleşme böyle kal daha iyi olur dedi
Kal o fark etmez sana
@Trachovski şimdi birkaç okul çıkıyor ama o da iyi okullar da ilk bilemedim
Bence kadronun alınca yer değiştir
@Trachovski peki
Senlik ne var
Sorunludur
Yok ya
Tamam
Benim üzerimden eksper kazanamayacaksın alakasız bırak şikayet ediyorum eksper'in geri alınacak
Ben masterim xper lazım değil
O zaman niye boş cevap yazıyorsun
Engel atınız boş muhabbet sevmiyorum
Ok
Tmmm
Ya keser misin şu yazmayı artık
En son ben yazıyorum siz uzatmayın
Nereden biliyorsun sana stili daha önce konuştuk mu seninle o benim alışkanlık olduğum bir durum her sorumda en son görüşü ben yazarım
tamam.
Ya sus
Tm..
Hmmm
Hmm.
Ya hasta mısın
Peki
Ok.
Okey
Pekin
tamam
S
. Peki
Oke.
Hee
İyii
Yine hortladı manyak
Siteye çok girmiyom
0 ya işsiz misin ya çekip gitsene
Gittim
Bu gitmiş halin mi
Ever
Ya Deli misin duvarda mısın 🤣🤣
Evdeyim
Ooff
İyi be
Ooooooffff
Tamam ne.
Ondan
İyis
Aayyy
Ne ya
Sen yine mi geldin
Hiç gitmedim ki
Yyyaaa
Evet.
Git
Tamam..
Ya tamam diyorsun gitttiğin Yok
Siz gidiniz
Pardon burası benim sorum farkında mısın
Farkindayim
O zaman nasıl bana git diyebiliyorsunuz
Tamam demem
Ahaha Ya Of 🤣🤣
Bence uğraşmayin ben sizin gibi değilim
1 Ben sizinle niye uğraşayım ki
2 benim gibi olmadığımız şey nedir
İşsizlik
Sordum ya en başında ağır işsiz misin diye
Tamam. s
Peki
Peki.
Peki
Piki
Piki
Pekik
Pekij
İyi m
Ya git
Madem
Hheee
Heee
Eeh
İyis.
Yes
Türkçe
İngilizce
Biliyorum
Çince
O yok bende
Öğrenmelisin
Zor o
Niye
Zor çünkü
Niye bence çok kolay
Konuş bakim
Ya sen ne istiyorsun benim soruma yerleştin 🤣
Yazmayın l zaman
Ya arkadaş niye ben yazmıyorum sen yazma
Tamam yazdık bitti uzatma
Uzayan sensin
Peki..
Olur
Oldu
Evet
Hihi
Ya sen ne istiyorsun
Son yazmak
Hayır benim sorularımda mutlaka en son yazan ben olurum prensip meselesi
Ben asla cevapsız kimseyi bırakmadım bana hakaret veya küfür olmadıkça en son ben yazarım her mesajı cevaplarım çünkü bende birşeyi cevapsız bırakmak çok afedersiniz biraz s. sizliktir
Tamam bu soruda tekrar etmek zorunda değilsin
Kismet
Peki.
Pekiala
Olur.
Oldu.
Ok..
Ok...
Yess
Y ülke
Eeyyy
Eyiii
Eeevveett
Hehe
Eheh
Bisi
Bisi
Ever.
Evet..
Pekiii
Delirdi yine ya
Nasıl agri
Ya ne zamana kadar sürecek bu saçmalık
Cevap yazmayın son bulsun
Sana söylemiştim kendi sorularımda mutlaka en son sözü ben söylerim
İyi pekala
Adam ben yazınca başlıyor Ya manyak mıdır Deli midir ya ne istiyorsun sen benden 🤣🤣🤣
Cevap vermeyin kapanır konu
Sen verme
Öyle kapansa nasıl olur
Olmaz
Neden
Bence pes edin
Ben hiçbir şeyden pes etmem
Siz bilirsiniz
Pekkii
Cümle
Kelime
Oekiala
Evet ondan
Eveto
Oevet
YouTube var mı sizde
Olmayan telefon mu var
Emirhan çankır izledin mi hiç
Yok niye ki
Buldum sonunda galibiyet benim 🤣🤣🤣
Hhhhheeeeehhhheeeeeettttttt