Okuldaki en kıdemli müdür yardımcısı neden bu kadar çok çalışıp okulu sahipleniyor?

Bizim okulda bir müdür 4 müdür yardımcısı var bir tanesi hariç müdürüm zaten etkisiz eleman da o bir tanesi hariç diğer müdür yardımcılığını çocukların üzerinde hiçbir etkisi yok bir kadın var nöbetçi iken arada sırada gezer diğer ikisi zaten odasındadır ama bir tane müdür yardımcısı var (karizmatik olan) adam nöbetçi olsun olmasın 6 katlı okulu her tarafı bir de öğle arası tam 7 kez geziyor diğer müdür yardımcıları bas bas bağırsın çocuklar yerinden bile kaçmıyor ama koridorda onu görsünler ne bağırsın çil yavrusu gibi dağılıyorlar mesela o normalde sadece 12'lerden sorumlu ama müdür bir yer sınıflardan bir sorun olunca da gidip ona soruyor bu adam niye sadece işini yapıp parasını almıyor okulu bu kadar sahipleniyor Bir de 45 yaşında en tecrübelileri niye bu kadar okula âşık

Güncellemeler
4 ay
Az daha unutuyordum şu an müdür yardımcılığını yaptığı liseden mezun olmuş bunun etkisi olabilir mi bilemem
Okuldaki en kıdemli müdür yardımcısı neden bu kadar çok çalışıp okulu sahipleniyor?
Cevapla