Deneme süreci altında iki hafta parasız çalıştım ve işe alınacağım gün bütün evraklarımı tamamlayıp geldiğimde vazgeçtik dediler. Ne yapabilirim?

Evraklari toparlayıp döndüm ve ufacık sebepleri kullanarak senle yapamayız dediler o 2 hafta içinde ettiğim zararı demiyorum bile
Kendimi savununcada iyice suçlu duruma düştüm
Çok çok kötü hissediyorum kendimi savunamadim bile onu bile farklı yere çekip sen suçlusun dediler siz napardiniz ki biri sizi suçlarken susabilir miydiniz
Suçlu ben miyim

Güncellemeler
+1 yıl
Mesela hiç oturmadan çalışıyordum ama küçücük bir hatamı sanki hergun öyle yapıyormuşum gibi dile getirdiler ve mudurde almaktan vazgeçti
Deneme süreci altında iki hafta parasız çalıştım ve işe alınacağım gün bütün evraklarımı tamamlayıp geldiğimde vazgeçtik dediler. Ne yapabilirim?
Cevapla