Güncellemeler
+1 yıl
Mesela hiç oturmadan çalışıyordum ama küçücük bir hatamı sanki hergun öyle yapıyormuşum gibi dile getirdiler ve mudurde almaktan vazgeçti
Evraklari toparlayıp döndüm ve ufacık sebepleri kullanarak senle yapamayız dediler o 2 hafta içinde ettiğim zararı demiyorum bile
Kendimi savununcada iyice suçlu duruma düştüm
Çok çok kötü hissediyorum kendimi savunamadim bile onu bile farklı yere çekip sen suçlusun dediler siz napardiniz ki biri sizi suçlarken susabilir miydiniz
Suçlu ben miyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
tahminime göre tekstil sektörü. deneme süreci genelde 2 aydır. ama bu zaman zarfında ücreti ödenir. 1 saat çalışsan bile
Hayır özel kurum
2 hafta sonra başlatacaz sigortani dediler
öyle bir şey yok. işe başlandığın gün sigortalı olmalısın. onları size sgk ya , şikayet edeceğim, buradan çalışmamı ispat edecek belgeler var de. paranı alırsın
Aksine beni suçladılar kendimden şüphe ettim bı an
ne olarak suçladılar
bu da sana ders olsun deneme süreci diye bir şey yoktur çalışacaksan o gün sigortan başlamış olmalı
Hakkını ara şikayet edebilirsin deneme süresince çalıştığının ücretini vermek zorundalar SSK yapmak zorundalar
Deneme süreci die birsey olmaz ya başlarsın ya başlamazsin sgk ya sigortasız çalıştığını beyan et ve şikayetçi ol kanitlarin umarim vardir
Seni nasıl deneme süresince parasız çalıştırabiliyorlar şikayet et bir yerlere paranı alman gerekiyordu.
Deneme sürecinde çalıştığın her günün ücretini ödemek zorundalar :D
Tüketici hakem heyetine gidip yaptığın masrafları onlardan talep et
Bana dalga geçer gibi kağıt para uzattılar almadım bende
İdareden alabilir miyim hakkımı
Ama korktum birazda ya suç atarlarsa diye
Çünkü günahım yokken bile neler dediler
Bu iki hafta süreç boyunca senin sigorta girişini yaptılar mı?
Hayır sigorta yok para yok iş ogrenirsin sonra alırız dediler
Bu çok iyi. iş öğretiriz diye bir mazeret olamaz. İşçi işe başladığı gün sigorta yapılmak zorunda. Alo 170 arayıp işe işe başladım iki hafta çalıştım beni sigortalı yapmadılar sonra bir bahaneyle işten çıkardılar diyeceksin tüketici hakeme yetine de gidebilirsin. Orada yaptığın bütün masrafları yazacaksın yol yemek işe girmek için evrak hazırladığın yaptığın masraflar ve bunun gibi tümü. İki haftalık maaşını artı masraflarını onlardan çatır çatır alacaksın. Seni korkutmalarına izin verme sigorta yapmadıkları için çok yüklü tazminat ödeyeceklerini bildiklerinden dolayı istediğini yapacaklardır. Sırf seni sigortalı yapmadıkları için bile tamamen haklı durumdasın dava açılsa bile kazanırsın
Bunu yapınca iki haftalık sigorta girişinde yapılmış olacak
Sigortasız çalıştığın için şikayet et.
Şikayetçi ol hakkını ara
Gizli özel şeyleri hepsini yayabilirsin
Sağlık olsun
çeker vururum
Arabuluculuğa başvur al paranı