Güncellemeler
+1 yıl
Tekrar yazmalı mıyım
Yaklaşık 9 gün çalıştım. Fakat benden Iban istendi paramı yatıracaklarına dair ama 1 ay geçti hala ortada para yok. Hatta yazdım ama cevap vermeye bile tenezzül etmediler. Hakkımı aramalı mıyım? Bu arada okul öncesi öğretmeniyim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Arayıp neden yatmıyor bunu gerekli yerlere taşayacagından bahsedebilirsin
kendim ayrıldım ama onlar beni çıkarmadı, hatta kalmamı istediler. Üstüne kararım kesin diyince ibanını at paranı yatıralım dediler birde. Madem yatırmayacaksın iban niye istiyosun ki
Yatırmak zorunda öyle bir dava yok agırdan almışlardır
Kafana takma lanet olsun de geç şerefsizler
Öyle diyorum artık
Şikayet et
kendimm çıktım bi problem olur mu
Olmaz
Bence uğrayıp konusmalısın
Mahkemeye git
Sigortam yok ki nasıl mahkemeye gideyim, gitsem ne olacak işe yarar mı
Sigortasız işci calistiriyor diye dava ac