Denemeye girip 2 hafta çalıştığım yerden maaşımı alamadım, hakkımı aramalı mıyım?

Yaklaşık 9 gün çalıştım. Fakat benden Iban istendi paramı yatıracaklarına dair ama 1 ay geçti hala ortada para yok. Hatta yazdım ama cevap vermeye bile tenezzül etmediler. Hakkımı aramalı mıyım? Bu arada okul öncesi öğretmeniyim.

Güncellemeler
+1 yıl
Tekrar yazmalı mıyım
Denemeye girip 2 hafta çalıştığım yerden maaşımı alamadım, hakkımı aramalı mıyım?
Cevapla