Deneme süremde işten çıkarıldım, maaşımı maaş zamanı alabilir miyim?

Haziran ortasında işe girmiştim. Temmuz başında çalıştığım kadar yatırdılar. Temmuzun 13ünde de işten çıkardılar eleman fazlalığı diye. Deneme süresi zaten 2 aydı. Normalde maaş zamanı 1-5i arası. İşe girerken böyle demişleri ve Temmuz başında aldığıma da bu tarihler arası yattı. Çıkarırken ise biliyorsun 1-15i arası maaşlar yatıyor o arada alırsın dediler. 13ünde çıkarıldım ve ayın 15ine kadar neden bekleyeyim? Herhangi bir şey de imzalamadım çıkarken. Ne yapmalıyım? 5i geldi mi yazmalı mıyım? Alırken çok zorlanacağım gibi hissediyorum.

Deneme süremde işten çıkarıldım, maaşımı maaş zamanı alabilir miyim?
Cevapla