Sezonluk olarak işe girmiştim ama kullanıldığımı hissediyorum, ne önerirsiniz?

vardiyalı çalışıyoruz ama ben sezonluk elemanım diye benim vardiyamı hep en kötüsü olacak şekilde ayarlıyor müdür diğer kalıcı elemanlar hep sabah çalışırken ben devamlı akşam vardiyasına kalıyorum ve tek başıma oluyorum. herkes gündüz gözüyle mağazanın en az yoğun olduğu saatlerde mesaisini tamamlayıp giderken ben en yoğun saatlerde akşamın kör karanlığında tek başıma oluyorum. hem müşterilerle ilgileniyorum hem kasaya bakıyorum hem mağaza düzenini sabaha hazır olacak şekilde bırakmaya çalışıyorum hem de temizliğe bakıyorum. ve bunların hepsini aynı anda tek başımayken yapmak zorunda bırakılıyorum. artık cidden hem mental olarak hem fiziksel olarak yorulmaya başladım. emeğimi sömürüyorlar. sözleşmemin bitmesine 10 gün falan kaldı ama ona bile dayanacak gücüm yok hemen şimdi bırakıp gitmek istiyorum istifa edersem hak talep edebilirler mi?

Sezonluk olarak işe girmiştim ama kullanıldığımı hissediyorum, ne önerirsiniz?
Cevapla