İşten atıldım, boşlukta hissediyorum. Bana ne önerirsiniz?

Yeni bir iş yerine başlamıştım yaklaşık 1 ay sürem vardı. Deneme süreci olduğu için performansım düşük olabiliyordu , zamanla düzeltilebilir şeyler yani beni ani şekilde çağırdıler uyarı alıcağımı düşünmüştüm. Fakat direk beni çikarmak istediler. O an çok şaşırdım bu kadar erken kerar vermelerine , neden bu kadar fevri davrandılar sizce? Normal değil çünkü adı üstüne deneme süreci. Yorumlarınızı bekliyorum

İşten atıldım, boşlukta hissediyorum. Bana ne önerirsiniz?
Cevapla