İş yerim sigortamı ve primim ödememiş, beni̇ stajyer olarak göstermiş ne yapmalıyım?

arkadaşlar herkese merhaba ben üniversite öğrencisiyim uaz tatilimi boş geçirmemek, harçlığımı kazanmak için bir otelde komi olarak çalışmaya başladım. 24 haziranda ise girdim. 8 ağustosta istifa ettim. bugün e devlete baktım. uzun vade gün sayısı 7 olarak görünüyor. Haziran ayında servis komisi olarak göstermişler ancak Temmuz ayında beni stajyer olarak göstermişler. ve toplam prim 7 gün. bunu nereye şikayet etmem gerekiyor? ayrıca bir lisede okuyormuşum da o otelde staj yapmışım gibi görünüyor Temmuz ve ağustosta. liseyi de şikayet etmek istiyorum. ne yapmam gerekiyor? şikayet ettiğimde o günleri prim olarak yatırırlar mı? lütfen bilen biri bana yol göstersin şimdiden teşekkür ederim.
İş yerim sigortamı ve primim ödememiş, beni̇ stajyer olarak göstermiş ne yapmalıyım?
Cevapla