Staj sigortam tam yapılmadı, stajımın kabulünde sıkıntı olur mu?

Stajımı 20 gün yapma zorunluluğum var ben tam olarak yaptım ama okulum SGK girişini geç başlattı ben işten çıktığımda iş yerim çıkış verdi bu yüzden 13 gün SGK gözüküyor bu stajımın kabulünde sıkıntı olur mu SGK sadece iş kazaları için bir güvenceymiş iş yerim bu konuda yardımcı olmadı

Staj sigortam tam yapılmadı, stajımın kabulünde sıkıntı olur mu?
Cevapla