Sigortasız çalıştırılıp işten çıkartıldım. Ne yapmalıyım?

Sigorta + asgari ücret olarak söylenen işe başladım sigorta evraklarımı tamamladım ve 1 ayımı doldurdum işten çıkartıldım. Sigortamin başlatıldığını söylemişlerdi ama sigorta girişim yok.
Ne yapmalıyım nereye şikayet etmeliyim? Etsem ne olur? ya da dava tarzı bişey mi açmam lazım? Bilgisi olan?
Sigortasız çalıştırılıp işten çıkartıldım. Ne yapmalıyım?
Cevapla