is basvurusu yaptigim yeri kadin yonetiyomus bi kadindan emir almak istemiyorum?
Biri beni ezecekse erkek olsun
Bir kadindan emir almak col asagilayici bisey
is basvurusu yaptigim yeri kadin yonetiyomus bi kadindan emir almak istemiyorum?
Biri beni ezecekse erkek olsun
Bir kadindan emir almak col asagilayici bisey
Bir kadının, kızın, anası, babası ve mahrem akrabası yoksa veya var da, fakir iseler ve devlet de yardım etmez ve kimse yardım etmezse, bu kadın, kendinin, çocuklarının ve hastalık, ihtiyarlık sebebiyle çalışamayan fakir ana babasının nafakalarını temin etmek için çalışmak zorundadır. Erkekle karışık olmayan kadın işlerinde çalışır. Erkek bulunmayan iş yoksa, sıhhatini, dinini, namusunu, Müslümanlık haysiyetini ve şerefini koruyacak kadar farz olan nafakayı kazanmak için, yabancı erkeklerin bulunduğu yerde örtülü olarak çalışması caiz olur. Bu nafakayı kazanmasında mani olunması, ikrah olur. Böyle ihtiyaçtan fazla, orada kalması caiz olmaz. Çalışırken, başını, kollarını açması için zorlarlarsa, açmazsan burada çalışma derlerse, örtülü olarak çalışacak başka yer bulamayınca, kolları açık çalışması, İmam-ı Ebu Yusuf’un kavline göre caiz olur. Kadının kulaklarından sarkan saçlarını örtmesi farz değildir diyen âlimler de vardır. Harac olduğu zaman, bu zayıf kaville amel etmek caiz olur. Başında bulunan saçları örtmenin farz olduğu sözbirliğiyle bildirildiyse de, kulaklardan sarkan saçların açılması, zorlanmak sebebiyle caiz olur. Böyle zorlanan kadın, her zaman, erkekle karışık olmayan veya örtülü çalışacak yer aramalıdır. Bulunca, orada çalışması lazım olur. Saçlarını, kollarını sokakta, gidip gelirken örtmelidir. Müslüman erkekle evlenince, bunun nafakasını kocası temin etmeye mecburdur. Zengin olmadığı için, anasına, babasına ve çocuklarına nafaka vermesi lazım gelmezse de, kocasının izniyle çalışıp onlara bakması lazımdır. (Seadet-i Ebediyye)
Helal yoldan çalışan Kadınların çalışması hiç te ayıp değil
Evet bu konuda katılıyorum sana kadınların çalışması biraz rahatsız edici. Ben de istemeden de olsa rahatsız oluyorum
Ama bazı kadınlar eşini seviyor eşine çocuğuna destek olmak için fazla yük olmamak için çalışıyorlar
Bazıları ev hanımlarını çağ dışı çirkin geri gördükleri için ev hanımı olmaktan nefret ettikleri için çalışıyorlar
Ben şahsen benim hanımın evin kadını kölesi olarak değil evin sultanı olarak görüyorum ve bazı canım yani canımsın kendini bilmez kadın bozuntuları ev kadınlarının köle zavallı çirkin geri görüyorlar
TV medyalar da ise hep şiddet gören kadınları gösteriyorlar yani ev hanımlarının içler acısı hallerini. Böylelikle ev hanımlığını şimdi ki nesillere böylece nefret ettiriyorlar. Bu bir algı operasyonu. Bir değil iki değil her kanalda öyle yine kadın yine şiddet diyerek ev kadını olmanın kötü taraflarını gösteriyorlar
Sizin şansınıza kötü erkek denk gelebilir evine bakmaz çalışmak zorunda babanıza abinize muhtaç olmamak için çalışırsınız
Peki kocası çocukları tarafından sevilen ev kadınları 50 yıl 70 yıl geçmesine rağmen hala da evlilikleri devam edenler neden her TV kanallarında göstermiyorlar
Bayanlara Çalışmayın demiyorum
Ama kocanız sizi seviyorsa hayatta sizi çalıştırmaz sizin yorulmaniza dâhi tahammül etmez üstünüze titrer
Bakmayın mümin Kadınların ev hanımlarının bu yahudi zihniyet tarafından çirkin geri görüldüklerine...
yanlış yoldasın tüm kadınlar için geçerli değil bu teşhisin bazen bir kadınla tüm dertlerini paylaşıp çözüm odaklı yol haritası belirleyebilirsin ama bir erkeğe sırlarını paylaşamazsın çünkü o dakka itibari ile şantaja maruz kalabilirsin
bana vermezsen seni işten atarım durum bu sağlık huzur ve sevgi ile kal
yooo hicte bile bi kiza sirrini acarsan daha beter oluyo lisede ortaokulda hep sirrimla tehdit edildim yetiskinligi dusunemiyorum
etraf escrt dolu kimse beni cinsel tehdit etmez. o kadar acik kapi varken kim benle ugrassin
olsun yinede şansını dene gurban olam 🌹
şimdiki erkeklerin aamına koyim hepsi şantajcı ama tercih senin
@gaddarım daha ise girmedim basvurdum sadece
Senelerdir kadınlarla çalışıyorum
O kadar fitne ve kötü niyetliler ki saymakla bitmez
ek olarak
iş yapma konusunda sürekli sızlanıyorlar sürekli bahane üretiyorlar.
aşırı yavaşlar.
bonus tüm kadınlar birbiri ile çalışmaktan şikayetçi
yüzlerine gülüp arkadaş iş çeviriyorlar
benim gördüklerimin çoğu öyle.
Cevap
37Cevap
Kadın kadının destekçisi olmalı ve kadınlar kendi ayaklarının üzerinde durmalı güçlü olmalı.
Patronun erkek olsun istiyorsun ama mbislama göre kadının kadınla çalısması nromal erkekle çalısması asıl uygun değil kendin dine uygun olmayan şeyi dine uygunmuş gibi sunuyorsun ayrıca madem kadınların çalışmasına karşıson sende kadınsın kendinde çalısma git ev hanımı ol !
Nedense kadının kadınla çalışması genelde zor oluyor. Uyum sorunu ve yönetme-yönetilme düşüncesi ağır geliyor ve bu da gizli bir iç savaş yol açıyor. Halbuki herkes normal seyrinde kendi görevini yapıp diğerlerine aldırış etmeden her konuyu sakince karşılayabilse sorun ortadan kendiliğinden kalkar. Sen de bunu rahatlıkla atlatırsın düşüncesindeyim.
Kimse rekabet için çalışmaz, herkes çelıştığı iş yerinde verilen görevi yerine getirerek karşılığında para kazanır. Çalışmak kadınların fitratına da aykırı değil. Almanyayı bir ara bir kadın yönetiyordu, İslam tarihine de bakıtığımızda Hz Aişe validemiz de ticaretle uğramıştır. Düşünceniz çok yanlış
Kesinlikle sana katılıyorum. Bide bunun vebali var. Kadının çalıştığı statüde aynı durumda veya statüde çalışabilecek bir erkek eğer onun sebebi ile çalışamıyorsa ailesinin nafakasını sağlayamıyorsa bu çalışan kadının o çalışamayan erkeğinin hakkını gasp etmiş olur ki bu da kul hakkıdır.
İfadelerin biraz sert olmuş ama ne demek istediğini anlıyorum. Kadın bir yöneticinin bazen ne kadar arkandan koyunu kaldığını bizzat yaşadım... Allah hayırlı insanlar ile tanışırsın inşallah 🤲
Boş bir paylaşım gene madem calismayacaksin kadınların çalışmasına karşısın neden gittin iş görüşmesine. Git evinde çocuk büyüt kocandan dayak ye fıtrat o mu? Şu yobaz düşünceleri bırakın artık kadın yönetici olduğu için çekemedim demiyor da.
Aynen tam bir mağara kadını
Hep mağara adamımı olucak işte kadınıda varmıs vücut bulmuş halı
Bu tarz tiplerde hep aynımı olur kendi her şeyi yapar baskaları yapınca laf yapar. mini etek giyip başka bir kadına kapansınıza demek kadar komik ve aptalca madem böyle düsünüyor kendiside calışmasın
Aynen öyle ne güzel demişsin. Madem öyle sende çalışma ne millete soyleniyorsun. Çekememezlik kötü bir şey
Sen tam bir kadın düşmanısın. Kadın kadının kurdudur lafının vücut bulmuş halisin. Eminim yüksek bir mevkiye gelsen altındaki tüm kadın çalışanları ezersin
yuksek mevkiye gelirsem kadin calistirmam
Sen niye çalısıyorsun haspam? Çalısma defol sen kadın çalısmasına sınır oluyorsan sende kadınsın o zaman kendinden baslasana kendinle çekisen bir aptalsın
Soru ciddi değildir umarım.
Kadınların çalışmasından rahatsız oluyorsanız siz çalışmayabilirsiniz.
Ne yapsın kadınlar kendi ayaklarının üstünde durmayıp kocasının eline mi baksın?
Hem bu devirde iki kişi çalışmazsa geçinmek imkansız. Ha benim babamın holdingi var diyorsan ora ayrı tabi..
bende genelde kadın değil de erkeklerin olduğu yerde çalışmayı tercih ederim ne olursa olsun kadında bir çatışma, ego kompleksi oluyor ya da ben öylesine denk geldim.
Baya aşağılık kompleksine sahip birisin. Çalışma o zaman? Kim seni zorluyor ki, kır dizini otur kocanın evinde o halde.
SENDE ÇALIŞMA O ZAMAN SEN KADIN DEĞİL MİSİN
Allah'ım geldiğimiz hallere bak kadın kadının düşmanı olmuş
ben mesela astsubayım etrafımda bir sürü benden emir alan kadın ve erkek var çünkü iş saatlerinde böyle olmak zorunda
Emir almak diye bişey yok kafanda kurup durma b tür şeyleri. Yapılacak işi layıkıyla yapacaksın o kadar kimse kimseye emir vermiyor
Öyle değil de, biz kadınlar duygusal fıtratlarımız gereği yönetime elverişli bir yapıya sahip değilizdir.
Ne desem bilemedim. Senin düşüncen ama desteklemiyorum.
:)) tabi erkeğin aşağılayıp ezmesi daha iyi ve sindirilebilir sanırım senin için
Iki seçim var ya rekabete devam edeceksin ya da başka bir is yeri bulmalisin
Kadından yönetici olurda sana takmicak kanka bile olur aksisi trip ego kaç.
Garip.. kadın erkek ne fark eder görevini yap diye emirler verilir.
Bu kadar cinsiyetçi düşünmen çok saçma. Karşındakini kadın ya da erkek olarak değil sadece insan olarak düşün ve bu kadar kıskanç olma
Bir kadın çalısşmak istiyorsa buna kimse karışamaz erkeğin hakkı varsa kadının yokmu
Şu devirde kadının günaha girmeden çalışması çok zor.
Kadın yönetici çekilmez. hep disiplin ego kurallar acımasızlık. tertip düzen vs.
Vay be bunuda gordum hic aklima gelmwmisti erkekten emir aldigim jxhshshhs
Madem kadın erkek eşittır çalışmasında sıkıntı yoktur
Birbirinizi kıskandığınız kadar erkekleri kıskanmıyorsunuz
Kadın yönetici egolu oluyo ama ya uğraşılmaz hiç erkek daha iyi
Hayat böyle işte. Bazen istemediğin her şey üstüne üstüne gelir.
İş hayatında kadınlar daha acımasız erkekler daha merhametli bunu çok iyi gözlemledim ben de
Doğadan her zaman rekebet vardır ve rekabetin olmadığı yerde yaşam devam edemez.
Feminen bir kadın olabilirsin. Liderin erkek olması gerektiğini düşünüyorsun.
Sen en güzeli zengin mi koca bul boş ver ezecekse de kocan ezsin seni
Katılıyorm sana kadın kadına kötü davranıyor.
Değil. Kadınlar çalışmasa açlıktan ölür. Ayrıca kadınlar çok daha rekabetçidir.
Asıl fitratlari o kardeşim. Birjni bulamazlarsa dünkü. halleriyle rekabete giriyor.
Rahatsız olabilirsin ama aşağılayıcı kısmını pek anlamadım
Kadın yönetici seninle neden rekabet içine girsin yani sen o şirketde hiç birşeysin.
Sende kadınsın niye çalışıyosun öyleyse🙂
Sen de kadınsın o zaman çalışma
Ne kadar saçma bir düşünce bu böyle.
Kadinin düşmanı kadındır demişler...
Onlara göre değil
mantıksız düşünüyorsun
Hayır neden ezikliyorsun ki 🤔
Niye ezilmek, böyle cinsiyetçi düşünüyorsun?
Erkek olsun kırbaçta vursa ses etmem diyorsun yani
aşağılayıcı değil bence
mizojinistligin de bu kadarı😂
Sen de haklısın
Aşağılık bir kompleksin var.
o zaman erkek patron bulmaya devam
belki senin için güzel olur orası
Farklı bi bakış açısı
Sanmam
Gel ben seni ezerim
İş hayatıyla alakalı konuşmak istersen yaz
Evet bence de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?