Çok Süper Cevap
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
3Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Yaşıyor fakat pozitif anlamda yaşıyor. Aynı pozisyonda çalıştığı erkek ağır işlerde çalıştırılırken, kadın olan sırf cinsiyeti yüzünden ağır işlerden uzak tutulur. Kıytırık bir markette bile gelen malı erkek personel hamallık yaparak taşır, kadın personele yüklenmez
Cevap
3Cevap
Kadınlar değil de daha çok engelli olan bireyler yaşıyor ben mesela beni kimse işe almıyor belediyeye gittim oraya gittim şuraya gittim yok hangi kapıya gitsem reddediyor aynı aşk hayatım gibi
Pozitif ayrımcılık yapılıyor. Nereye gitsen bayan personel aranıyor. Erkeği insan yerine koyan yok. Anca zor ve kötü işler için alırlar tek.
Evet
Evet yaşıyor
