Sağlık sebeplerinden dolayı çıkış almak istiyorum, akıl verir misiniz?

Merhaba ben bi fabrikada 12 saat bu sebeple ayağımda menisküs yırtılması oldu ve yan çapraz bağlarda kopma var buna ilişkin doktorun sonuçlarını iş yerine verdim ve çıkışımı istedim insan kaynakları da fabrika doktorunun göreceğini ona göre çıkış verileceğini söylediler şu an da fabrika doktoru ile görüştürmeyip beni oyalıyorlar ne yapmalıyım

Sağlık sebeplerinden dolayı çıkış almak istiyorum, akıl verir misiniz?
Cevapla