İki yıllık önlisans sağlık okumak mı, çağrı merkezinde 13,500 TL maaşla çalışmak mı?

Arkadaşlar 25 yaşındayım, iş başvurusu yapmıştım başarılı oldu. 13.500 TL maaş veriyorlar. Beraberinde eve servis var, sigorta ve yemek var. Öte yandan önlisans sağlık okuma isteğim vardı. Sizce üniversiteye mi gitmeliyim, işe mi gitmeliyim?

İki yıllık önlisans sağlık okumak mı, çağrı merkezinde 13,500 TL maaşla çalışmak mı?
İki yıllık önlisans sağlık okumak mı, çağrı merkezinde 13,500 TL maaşla çalışmak mı?
Cevapla