Mühendislik düşünmez misin ya da mimarlık ya da farklı bir alan? İllede tıpsa dene tabi de diyetisyenlik var bak güzel üniversitelerde, İstanbul da rahat gelir sana, düşün derim kuzenim Fenerbahçe üniversitesinde diyetisyenlik okuyor.
O sevdi bölümü, sen gibi tıp istiyordu 2 sene bekledi olmadı, dedim yaz diyetisyenlik. şu an memnun, çift anadalda yapıyor, zaten spor kulübünün üniversitesi bulur bence, öğrenciye iyi davranıyorlar, İstanbul olması zaten avantaj böyle bölümler de, sende mühendislik vs ne yazarsan yaz İstanbul olsun mümkünse çok faydasını görürsün ilerde. Ama seveceğin işi yap , o zaman azimle derslerine odaklanirsin.
Yurdu var mı hiç bilmiyorum, kuzenimin İstanbul da farklı unilerde okuyan bir kaç arkadaşı vardı eve çıktılar toplu. PC mühendisi de çok iyidir ama FB yerine farklı unilere bak , teknik üniversiteleri tavsiye ederim, isminde teknik olsun, onlarda labaratuvar bol olur, istediğin üniversitelerin bölümlerin ders içeriklerine bak, akademisyen kadrosunun cvleri de olur üni sitelerinde onlara bak, labaratuvar resimleri olur onlara bak, incele, ama dediğim gibi mümkünse İstanbul dışına çıkma pahalı diye olmazsada, bursa Kocaeli Eskişehir buralarda iyidir, birde dil öğrenmeye başla İngilizce çok önemli pcde, kaynaklar hep yabancı çünkü, çok fazla gelisirsin bu sayede
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Eczacılık daha iyi bence her bakımdan. Ams çok başarılı bir öğrencisindir, o zaman tıp tabi tek seçenek..
Tıp tutmuyor
Bir yıl daha mı çalışayım
Hedefin tıpsa şayet, girene kadar... esnetebiliyirsan başka bölüm düşünülür.
Tıp okumak için zötünü yırracağna gir sanayite çalış
Yalnız ben erkek değilim niye sanayiye gireyim
Olsun işin mesleğğimi olur yeğen gir çalış öğren
Mühendislik düşünmez misin ya da mimarlık ya da farklı bir alan? İllede tıpsa dene tabi de diyetisyenlik var bak güzel üniversitelerde, İstanbul da rahat gelir sana, düşün derim kuzenim Fenerbahçe üniversitesinde diyetisyenlik okuyor.
Garanti meslek Sahibi olacak mı
O sevdi bölümü, sen gibi tıp istiyordu 2 sene bekledi olmadı, dedim yaz diyetisyenlik. şu an memnun, çift anadalda yapıyor, zaten spor kulübünün üniversitesi bulur bence, öğrenciye iyi davranıyorlar, İstanbul olması zaten avantaj böyle bölümler de, sende mühendislik vs ne yazarsan yaz İstanbul olsun mümkünse çok faydasını görürsün ilerde. Ama seveceğin işi yap , o zaman azimle derslerine odaklanirsin.
PC ya da yazılım düşünüyorum
Fbnin yurdu var mı fiyatları nasıl
Yurdu var mı hiç bilmiyorum, kuzenimin İstanbul da farklı unilerde okuyan bir kaç arkadaşı vardı eve çıktılar toplu. PC mühendisi de çok iyidir ama FB yerine farklı unilere bak , teknik üniversiteleri tavsiye ederim, isminde teknik olsun, onlarda labaratuvar bol olur, istediğin üniversitelerin bölümlerin ders içeriklerine bak, akademisyen kadrosunun cvleri de olur üni sitelerinde onlara bak, labaratuvar resimleri olur onlara bak, incele, ama dediğim gibi mümkünse İstanbul dışına çıkma pahalı diye olmazsada, bursa Kocaeli Eskişehir buralarda iyidir, birde dil öğrenmeye başla İngilizce çok önemli pcde, kaynaklar hep yabancı çünkü, çok fazla gelisirsin bu sayede
Evet çok sağ ol bilgilendirdin baya
Rica ederim hakkında hayırlısı olsun