Sizce erkeklerle mi çalışmak daha zor yoksa kadınlarla mı?

Bence kadınlarla (çok üzülerek bu yanıtı veriyorum) çünkü hemcinslerini kıskanıyorlar onun bunun arkasından konuşuyorlar herşeyi sorguluyorlar bir erkek çalışanı başka bir kadın çalışanla aralarını yapmaya çalışıyorlar o iftira bu tartışma huzur bozuyorlar drama yapıyorlar işten ziyade, mola saatlerini aşıyorlar başkaları aşınca lag söz söylüyorlar erkeklerle çalışmak çok iyi sana iyi davranıyorlar kimsenin dedikodusunu yapmıyorlar o ne giymiş bu kiminle sevgili olmuş sorgulamıyorlar kadınlarla cidden çalışmak çok zor, mobbing yapmada ustalar aynı zamanda.
Erkeklerle çalışmak çok zor
Kadınlarla çalışmak çok zor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce erkeklerle mi çalışmak daha zor yoksa kadınlarla mı?
Cevapla