+1 yılKadın olmak zor zanaat. Konuşsan bir dert, sussan bir dert açık giysen bir dert kapalı giysen bir dert. Çocuk doğursan bir dert doğurmasan bir dert evlensen bir dert evlenmesen bir dert çalışsan bir dert çalışmasan bir dert yani dert oğlu dert. Erkek bir şekilde herşeyin üstesinden geliyor fakat kadının omuzlarında çok yük var.
21 Yorumla- +1 yıl
iyi ki erkek olmuşuz ya kadın olsaydık
En İyi Cevaplar
+1 yılBu devirde cinsiyetten bağımsız şekilde insan olarak yaşayabilmek çok zor zaten. Hanımefendilerle biz erkeklerin farklı konularda farklı zorluklarımız var ama gerçekten bu devirde kadın olmak da zor erkek olmak da...
10 Yorumla
her akşam bunun tartışması oluyor evde. babam "uff çok yoruldum" diyor annem de "ben daha çok yoruldum" diyor sonra hangisinin işinin daha zor olduğuna göre tartışıyolar ikiside birbirine "gel bi gün benim yerime çalış anlarsın" diyolar bence kimse kimsenin işini küçümsememeli herkesinki kendine zor
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın kadınında erkeğinde zor yönleri vardır
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
+1 yılİki cinsiyet için zorluk var ama toplumsal zorluğu kadınlar çekiyor
11 Yorumla- +1 yıl
Doğrudur efendim
+1 yılYoo ikisinin de bir zorlugu yok aslinda hic bir seyin zorlugu yok biz bu hale getiriyoruz sadece kendimiz yapiyoruz olmasi gerektigi gibi yasamayi bilsek zaten sorun kalmayacak
10 Yorumla
+1 yılkadın olmak daha zor
131 Yorumla- +1 yıl
Erkek olmak istermiydin
- +1 yıl
isterdim
- +1 yıl
Erkek olmakta zor ama
- +1 yıl
nesi zor? ben de çalışıyorum.. iki çocuğum var. bakıyorum, babalarına da çok bağlılar. birlikte keyifle zaman geçiriyorlar. yani ben onca acılar içinde doğurdum diye madalya takmadılar :)))) iş stresi, evin yükü, ayrıca çocukların okulları... toplumsal cinsiyet eşitsizliği ile mücadele...
erkek olmak daha kolay.. hele hele gelişmekte olan toplumlarda çok da kolay. gelişmemiş ülkelerde zaten kadın olmak facia, erkek olmak zor.. ondan hiç bahsetmiyorum. ama türkiyede bi bak Allah aşkına, erkek olmanın nesi zor? - +1 yıl
Haklısın erkek olmak daha kolay
- +1 yıl
ha şöyleeee :)))
- +1 yıl
Hayat beni çok yordu ama saçlarıma aklar düştü
- +1 yıl
beni de yordu. benim de aklar var. boyuyorum ne yapayım ::)))
- +1 yıl
Bende boyayım o zaman hangi boyayı tavsiye ediyorsun
- +1 yıl
erkek adam boyamasın ya... bana saçma geliyor.
- +1 yıl
Erkeğe adam saç boyamaz diyorsun yani
- +1 yıl
bana ters. :))))
ben palette ile kendim boyuyorum. 7-65 toffie - +1 yıl
iyi değil o boya güneşte yanıyor kırmızıya dönüyor saç
- +1 yıl
evet bu konuda haklısın ama yine de seviyorum. sen ne önerirsin?
- +1 yıl
Ben bilsem sana sormazdım
Palette iyi bir kaç defa boyadım saçlarımı ondan biliyorum 🙂 - +1 yıl
Boya düşünmüyorum artık beyaz saçlarda karizma duruyor
- +1 yıl
palette ile boyuyorum dedim. beğenmedin. şimdi iyi dedin. ne olacak şimdi? ton çok güzel. beğenerek kullanıyorum ben. sen de dene daha olmadı ne yapalım..
bi gün kuaföre gittim. bi adam geldi iri yarı hem enine hem boyuna... saçlarını boyattı platin sarısına. öyle fena. acayip saçma bişey oldu. ben de gözümü alamıyorum :))))) saçma şeylere hep bakasım gelir :)))) - +1 yıl
Palette kötü demedim saç güneşte yandığı zaman kırmızı oluyor,
o yüzden boyamak istemiyorum saçları, sende beyaz çok ise boya erkekte önemli değil - +1 yıl
bende beyaz çok valla. boyuyorum yapacak bi şey yok :))) kendim hallediyorum. kuaföre uzun zaman oldu gitmeyeli
- +1 yıl
Saçımı çektim benimkine bak, kapak fotoğrafı yapacağım
- +1 yıl
Yaptım 🙂
- +1 yıl
varmış senin de bayağı. benim kocamın daha yeni yeni şakaklarında üç beş beyazı çıktı. gıcık oluyorum. benim de epeyce var.
- +1 yıl
Doğrudur senin saçların mı daha beyaz benimki mi
- +1 yıl
seninki daha beyaz. benim o kadar değil.
- +1 yıl
Benim saç 16 yaşında başladı beyazlamaya ben bittim artık sen gençsin
- +1 yıl
44 yaşındayım. senden çok büyüğüm. ha az beyaz ha çok.. boyamak mecburi. ben kadında doğallığı sevmiyorum :)))) hahahha
- +1 yıl
Olsun senin beyazların az
Keşke kel olsaydımda saçlarım beyaz olmasaydı - +1 yıl
ya o kadar da değil. kelliğin çaresi yok. madem hiç sevmiyorsun beyazı, git kuaförde boyat.
- +1 yıl
Efendim bu işin şakası tabiki
Sohbet için teşekkür ederim
Eşinizle birlikte sağlık mutluluk huzur dolu nice senelere.. - +1 yıl
çok teşekkür ederim :)) şen ve esen kal
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim kendine iyi bak
İki tarafında kendine göre zorlukları var bence
10 Yorumla
+1 yılKadınlar Bir Sürü Zorluk Çekiyor Evle İlgilenme İş Ev Temizliği Vb
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDüşünsene Tüm Gün Yoruluyosun Üstüne Gece Bide Sikiliyosun 😂
10 YorumlaErkeklerin
10 Yorumla
+1 yılkadınların bence..
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılkızların işi bence baba
10 YorumlaErkeklerin kadınlar evde iş yapıyolar bu
00 Yorumla
+1 yılKadınların işi daha zor
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 