Özetle




Kadınlar
Erkekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Özetle




Kocanızın sık sık patronu tarafından azarlandığını biliyor muydunuz?
Kocanıza çalıştığı yerde hakaret edildiğini biliyor muydunuz?
Kocanız siz ve çocukları için hayatını riske attığını biliyor muydunuz?
Kocanızın evin ihtiyaçlarına para yetiştirmesi için, bazen açlık çektiğini biliyor muydunuz?
Kocanıza söylenmeden , kızmadan önce vücudunda günde kaç milyon damla ter döküldüğünü biliyor muydunuz?
Kocanızın gözlerinin içine bakın. Belki de o gözler sizi gülerken görmek için gizlice gözyaşı dôkmüştür.
Belki de, kocanız her dileğinizi yerine getirmiyorsa bu onun suçu değildir, zamanın şartları ve çarpık sistemin yüzündendir.
Kocanız ailesinin mutluluğunu sizden daha çok ister. Bunun için bir çok şeyle mücadele eder.
Kocanız, çoğu şeyi içine atar, haklı iken bile çoğu şeyi yutar.
Kocanızın değerini bilin, sevgiyi ve saygıyı görmesi en doğal hakkı olduğunu bilin.
Sevgi ve şefkatinizle aranızda her daim sıcacık bir bağ kurun çünkü o bundan fazlasını hakediyor.
işini düzgün yapan biri azar yemez çalışan biride açlık çekmez herkes o yollardan geçiyor ne alaka şimdi bu çalışmak herkesin görevi ki kadınlarda bu iş daha zor adeti var doğumu var ev işi var kadın napsın o zaman
ben hiç haklılığını içine atan erkek görmedim valla
Senin görmemiş olman yok olduğu anlamına gelmez.
İşini düzgün yapan insanlara da mobing uygulayan tonla amir var. Uzayda yaşıyorsun sanırım.
Aşırı derecede feminist kokusu aldığım soruydu hiçte şaşırmadım.
Hayatının baharında askere giden erkek.
Parası olmadan evlenemeyen erkek.
Maden sanayi kanalizasyon gibi ağır ve pis işlerde çalışan erkek.
Ağladığı zaman yumuşak, duygusunu belli etmedeginde kalpsiz odun olarak görülen erkek.
Toplumda hep taviz vermesi gereken erkek.
Erken yaşta çalışması gereken erkek ( Hayatı boyunca hiç çalışmayan birçok kadın var ama erkek yön denecek kadar az. )
feminist değilim eşitliğe inanmam çalışmak bi kere zaten erkeğin görevi tek yaptığınız o çok bişi yapıyomuş gibi göstermeye çalışmayın ağır işlerde de isteyerek çalışıyor kimse zorla çalıştırıyor askere gitmekte vatan görevi sen hainsen bilemem güç erkeğe boşuna verilmiyor herhalde ağlayan erkeğe de kimse yumuşak demiyor uydurma tam aksine sempatik gelir erkekler taviz vermiyor ayrıca görüyoz haberde en çok hangi cins sıkıntı çıkarıyor parasız erkek evlenemiyorsa fakirler nasıl 6 çocuk yapıyor demek ki evlenebiliyor öyle olmasa köydekiler hayat boyu evlenemezdi ki parasız birinin evlenmesi de mantıksız mobingi bi erkeklere yapmıyorlar ayrıca sırf kadın olduğu için işe alınmayanlar ya da az maaş verilen kadınlar var
Hayal dünyasında yaşayan bir feminist işte.
Ağıt işlerde isteyerek calisiyorsunuz dedikten sonrası bitti zaten. O zaman kadınlar da isteyerek evleniyor evlilikte ev işleri totonuza zor gelmeyecek paşa paşa yapacaksiniz. Nasıl olsa isteyerek evleniyorsunuz. İsteyerek yaptığımız her işte basiniza gelen mustehak o zamam. Vatan görevini ben yaptım sen yapmadin ama paşa paşa keyfini cikaroyorsin gece yatağında rahat yatarak. Bu durumda sen mi hain oluyorsun ben mi?
Koca baba parası yemek faydasizlari savunan insanla tartışmak zor. Hadi babana ya da ilerdeki eşine de desene calismak görevin başka ne yapıyorsun diye. Ama yemez klavye artistligi bunlar
feministin kadın erkek eşitliği olduğunu bilemeyecek kadar
daha da sözüm yok
ben eşitliği savunmam
ben üstünlüğü savunurum
benim babam öldü şu zamana kadar da baba parası yemedim zengin eşte aramam ama bu erkeğin görevini değiştirmez
benim hayatım ya da düşüncelerimde seni ilgilendirmez
bunun için kimseye hesap vermem
Benim hayatımda seni ilgilendirmez koç Sen bana senin görevin caismak diyemezsin buna harddin yok
Kadınların durumu halk arasında işi çok zor evliyse ve zorba bir eşi varsa hayatı tamamen zorlaşıyor
Erkeklerin hayatı iş ve aile içinde işi çok zor oluyor
Kadınların kesinlikle. Erkeklerin yapması gereken üç beş şey var kadınlarınsa bir dünya şey ∝
Kadınların bakımı çok zor. Parlak ten, güzel saç, tüysüz vücut, güzel kokan ten filan
Cevap
15Cevap
Kadınların da erkeklerin de işleri zor farklı zorlukları var.
Özellikle ülkemizde kadın olmaya yürek ister, sadece adı var kadının, iş aş ev işleri ooo say say bitmez
Kadınların işi daha zor Allah'tan kadın değilim.
Bakımlı olan titiz olan her insanın işi zor
Her iki cinsinde kendine göre zorlukları var.
erkekler. buradan kadınları savunan meriçleri kınıyorum.
Erkek tabiki askerlik evlen düğün altın boşan nafaka babadan kalan emekli maaş dul maaşı vs gibi hakları yok erkeklerin keşke kadın olsaydım
nafakayı erkekte alabiliyor ayrıca kafasına göre nafaka alamaz duyar kasma o zaman kadında da regl hamilelik erkek şiddeti tecavüz var ona bakarsak
devlette çalışmıyorsa babası emekli maaşı da alamaz
ee tecavüz eden erkekte hapse girmiyor mesela
kadını silahla kafasından vurup ömür boyu ilaç kullanması gereken bi hastalığa yakalanmasına neden olup 3 yıl hapis yedi
kapısına Molotof koyan silahla evine gelen adam 3 gün hapis yattı
al sana hak hukuk
ayn birisini kafasından vurunca sebebe bakılır dimi
yakında bende sizin gibi erkekleri vurup yanlışlıkla vurdum dicem
konuyu saptıran sensin
yalan söyleme engellemedim
kadınlarında ödediği bi şeyi sadece erkekler ödüyormuş gibi gösteren sensin
daha ödeden nafaka ne kadar miktarını bile bilmezsin sen
sanki trilyonlar ödüyor
haksızsın bildiğin bişi yok
daha fazla cahille münakaşa etmicem
annen paragözse yapacak bişi yok
Kadınların işi daha zor karakterli her biri kalmıyor çünkü.
Türkiye'de her iki cinsinde işi zor
Çıkmazdasınız haberiniz yok
Erkekler ın
Kadinlar
Erkeklerin
sekste erkeklerin daha zor
Yoo
@gitarcikizzz88 sad3ece yaıpyorsunuz erkek öyle mi öpecek zevk alacak aldıracak tekrar kaldıracak bi daha zevk aldıracak
aman ne zor
cansız mankene bile kalkan şey
sayın z sizin yaptığını zne aç bacakalrı bekle o kadar işte
sana öylesi denk geldiyse biz napalım
sanki siz napıyonuz anca ileri geri git bu mu zor ahahaha
haha okurken neler yaptığımızı zor okudun bak neler yapıyoruz baştan deyim mi :) ama siizn çok basit aç bacağı iki ahh ohh tamam
öpmekte zor değilki neyin kafasını yaşıyon sen
zorsa yapmazsın olur biter
bakire seçersen kurbanlık koyun gibi yatar tabi
hem deneyimsiz istiyonuz hem 0rp gibi sevişsin isterseniz aha böyle olur
kendiniz öylelerini tercih ediyonuz sızlanmak yok o zaman
öpmek zor demedim kıyıdan köşeden alma dediğimi.. hem zevk alacaksın hem aldıracaksın olmadı bi daha yapacaksın.. ama sen ne yapacaksın sert sk hadi hadi başka ne var
bakirelik değil kadınların çoğu öyle bencill.. ve pısırıkk
bak hâlâ aynı konuya geliyon ulan kadın zaten kolay zevk alır neyine zevk aldırmaya çabalıcan ki öpsen bile zevk alır zaten
fazla kelime kullanınca işi zor gibi göstermeye çalışıyon sadece
eee erkeklerde bencil olmasa iki dakkada gidip gelip işini bitirmezdi
sanki siz çok iyisiniz
direk sonuç odaklı düşünüyonuz
sen mesela ekstradan ne yapıyorusn benim saydıklarım harici
sana ne ki benim yaptığımdan
sana özel hayatımı anlatacak değilim
Kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?