İş hayatında erkeklerle mi daha iyi çalışırsın kadınlarla mı?

Uzun zaman kadınlarla çalıştım hep ve hep sorun çıkardı. Şimdi ise genel olarak erkeklerle çalışıyorum ve hiç sorun yaşamıyorum 😄 siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

İş hayatında erkeklerle mi daha iyi çalışırsın kadınlarla mı?
İş hayatında erkeklerle mi daha iyi çalışırsın kadınlarla mı?
Cevapla