Kızlar Bir Adım Öne 35 yaş üniversite sınavına girmek için çok geç bir yaş mı? (Sayfa 2) Derinmavi27 Takip Et Yoda Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 78 Yapay Zekaya Sor 35 yaş üniversite sınavına girmek için çok geç bir yaş mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
secury31 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl geç değil üniversite okursun ama kariyerini yapamaya bilirsin 1 0 Yorumla
YALNIZZPRENS Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl İnsanlar herseye birsey der o yuzden bildiğini yap kim ne derse desin 1 0 Yorumla
köpüşbalığı Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Yoo neden olsun ki 60-70 yaşında bile derslere gelen vardı. Sen etrafı boş ver istediğin her şeyi yap hayat kısa 0 0 Yorumla
Monallisaa Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Eğer üniversitesi sınavına üniversitesiye gitmek gibi kesin bir amaçla girerse evet bence girmemeli 0 0 Yorumla
matematikbilgisayar Takip Et Xper 4 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Alakası yok Ne istiyorsan okursun 1 0 Yorumla
ainoshinkiro Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl değil bizim sınıfta 55 yaşında adam vardı 1 0 Yorumla
hakan-salihoglu Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Mezun olduktan sonra 40 üstünde kimse iş vermez 1 4 Yorumla Seray2008 +1 yıl Neden ki? Yorumla hakan-salihoglu +1 yıl @Seray2008 kpss de 30 yaş sınırı var. Iş kur ve sgk ise devlet desteği için 29 yaş ve üzerini işe almayın diyorlar. Ek olarak deneyim isteniyor. Bu yüzden 40 ve üzeri sıfırdan başlamakta çoook zorlanır. Yorumla Erebassirr +1 yıl Sen hiç ozel şirket diye bir şey duydunmu Yorumla hakan-salihoglu +1 yıl @Erebassirr özellerde çaycı temizlikçi dışında almaz. 5 10 sene deneyim derdindeki bir şirket gel 40 ta mezun oldun hemen başla demez. Yorumla
HiçlikMakamı84 Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl Değil tatlım 36 yım ilahiyat hazırlık bitti seneye devam okumanın öğrenmenin yaşı yok 2 0 Yorumla
DengeSiz_mişim Takip Et Xper 7 Yaş: 42 , eic 98% +1 yıl Çekinmene gerek yok. Hiç de geç değil. 1 0 Yorumla
Zecx-40 Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 98% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 699 cevap paylaştı. 45 yaşında okuyan vardı bizim üniversite de 2 0 Yorumla
romantikbirbey34 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kesinlikle geç değil. Hayallerini kovala. 1 0 Yorumla
criollo Takip Et Master Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 426 cevap paylaştı. yaşını bile gtöstermiyorsun sorun olmaz 1 0 Yorumla
Shzaade Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Asla değil bence daha güzel olur senin için 1 0 Yorumla
u Cendere1910 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Millete göre yaşarsan çok kaybedersin sen cok 1 0 Yorumla
SonMohikan71 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı. Sen bu kafayla zaten bir sey yapamazsın ki 1 0 Yorumla
Herhangibiri20 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Çekinme bence gayet rahat ol ne güzel sevinmelisin 0 0 Yorumla
anonim0006 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Geç değil 1 14 Yorumla anonim0006 +1 yıl Yeterki gayret et Yorumla anonim0006 +1 yıl 43 yaşında KPSS ye girip memur olan öğrencim vardı Yorumla Derinmavi27 +1 yıl Siz öğretmen misiniz? Yorumla anonim0006 +1 yıl Matematik öğretmenliği yaptım Yorumla anonim0006 +1 yıl İradenin önüne hiç bi şey geçemez Allah ilmi isteyene veririm diyor. Talep edene verir Yorumla Derinmavi27 +1 yıl Çok haklısın isteyene:9 Yorumla anonim0006 +1 yıl İste sen de Yorumla Derinmavi27 +1 yıl İstiyorum Yorumla anonim0006 +1 yıl Yardımcı olabilirim sana Yorumla Derinmavi27 +1 yıl Ne konuda Yorumla anonim0006 +1 yıl Program ve matematik Yorumla Derinmavi27 +1 yıl teşekkür ederim Yorumla anonim0006 +1 yıl Yani Yorumla Derinmavi27 +1 yıl Yani gerek yok.. ben hallecegim Yorumla
kıymasızlahmacun Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl yoo ben 22 yaşında sabi sübyanın arasında okuyorum 1 1 Yorumla Derinmavi27 +1 yıl 😂 Yorumla
ek_hesap Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl O yaşta herkes torun seviyor 1 2 Yorumla Derinmavi27 +1 yıl Aynı anda okuyup aynı anda sevebilirim 😃 Yorumla ek_hesap +1 yıl Hahah 🤗 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 565 cevap paylaştı. 50 yasinda kadin vardi sinavda 0 0 Yorumla
Wjej3j3j322j Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 314 cevap paylaştı. 80 yaşında girenler var..Neye , kime göre geç? 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,9b cevap paylaştı. Erken bile armut beyinlidir elestiren. d 1 0 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 449 cevap paylaştı. Geç değil. 1 0 Yorumla
karamelizeaşk Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 524 cevap paylaştı. Hayır değil 0 0 Yorumla
Carmena Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,1b cevap paylaştı. Değil 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
geç değil üniversite okursun ama kariyerini yapamaya bilirsin
İnsanlar herseye birsey der o yuzden bildiğini yap kim ne derse desin
Hayır değil bence
Yoo neden olsun ki 60-70 yaşında bile derslere gelen vardı. Sen etrafı boş ver istediğin her şeyi yap hayat kısa
Eğer üniversitesi sınavına üniversitesiye gitmek gibi kesin bir amaçla girerse evet bence girmemeli
Alakası yok Ne istiyorsan okursun
İçinde kalmasın oku bitir.
Hiç bir yaş geç değildir
değil bizim sınıfta 55 yaşında adam vardı
Mezun olduktan sonra 40 üstünde kimse iş vermez
Neden ki?
@Seray2008 kpss de 30 yaş sınırı var. Iş kur ve sgk ise devlet desteği için 29 yaş ve üzerini işe almayın diyorlar. Ek olarak deneyim isteniyor. Bu yüzden 40 ve üzeri sıfırdan başlamakta çoook zorlanır.
Sen hiç ozel şirket diye bir şey duydunmu
@Erebassirr özellerde çaycı temizlikçi dışında almaz. 5 10 sene deneyim derdindeki bir şirket gel 40 ta mezun oldun hemen başla demez.
Değil tatlım 36 yım ilahiyat hazırlık bitti seneye devam okumanın öğrenmenin yaşı yok
Okumak için hiç bir zaman geç değil
Bu yaşına kadar neredeydin derler
Çekinmene gerek yok. Hiç de geç değil.
Hayır. Çalış yaparsın.
45 yaşında okuyan vardı bizim üniversite de
hayır tabii ki de yaşın bir önemi yok.
Bu hayatta yaşın önemi yok
Kesinlikle geç değil. Hayallerini kovala.
Bence hiç geç kalmış değilsin
yaşını bile gtöstermiyorsun sorun olmaz
Asla değil bence daha güzel olur senin için
Yo neguzel durumun varsa git
Millete göre yaşarsan çok kaybedersin sen cok
Sen bu kafayla zaten bir sey yapamazsın ki
Çekinme bence gayet rahat ol ne güzel sevinmelisin
Geç değil
Yeterki gayret et
43 yaşında KPSS ye girip memur olan öğrencim vardı
Siz öğretmen misiniz?
Matematik öğretmenliği yaptım
İradenin önüne hiç bi şey geçemez Allah ilmi isteyene veririm diyor. Talep edene verir
Çok haklısın isteyene:9
İste sen de
İstiyorum
Yardımcı olabilirim sana
Ne konuda
Program ve matematik
teşekkür ederim
Yani
Yani gerek yok.. ben hallecegim
yoo ben 22 yaşında sabi sübyanın arasında okuyorum
😂
O yaşta herkes torun seviyor
Aynı anda okuyup aynı anda sevebilirim 😃
Hahah 🤗
Neden gec olsun? Hedefiniz nedir
evet açıktan okunursa olur
50 yasinda kadin vardi sinavda
Yok ben de yeni başladım
80 yaşında girenler var..
Neye , kime göre geç?
45'e kadar okeydir bence.
Tabi ki değil 💃🎈
Geç değil niye geç olsun
Erken bile armut beyinlidir elestiren. d
80inde giren var.
Oğrenmenın yaşı olmaz
Geç değil.
Okumanın yaşı yok
Evet biraz geç
Girdin mi bari
Geç değil
Değil tabiki
Asla geç değil. Hayallerinin peşinden git
Kimseye bakma kendin içinden geleni yap
26 yaşındayım sınava gireceğim utanıyorum yeminle
Hayır değil canım
Değil girilebilir.
Hiç bir şey için geç değildir
Sınavın okumanın yaşı yok
Hayır değil
Değil
Geç oldu
okumanın yaşı yoktur
Hayır
Cok erken
Evli misin