+1 yılBir meslek sahibi olmak için okumayı düşünüyorsan geç. Hobi olarak okumak istiyorsan hiçbir yaş geç değil ama edinebileceğin bilgileri üniversiteye gitmeden de edinebilirsin.
Ben de seneye KPSS ye girmeyi düşünüyorum 🤔 Bir şey olacağından değil ama bir gireyim 😂 Üni sınavına da mı girsem. Yarışırız senle 🤭😂😂
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 613 cevap paylaştı.
+1 yılBen tramvaya binerken 50'li yaşlarında ablayla sohbet etmiştim. Kendisi durak ismini sorunca sohbete başladık. Kendisi yüksek lisans yapıyor. Okumaya âşık birisi. O üniversiteden mezunken ben dünyada yokmuşum. Bunu niye anlattım? Çünkü onun yaşı 50 olduğu halde okuyorsa sen ondan daha kısa sürede mezun olursun abla. Yeter ki hayallerinin peşinden koş. Ben 29 yaşındayım acaba geç mi kaldım? Fakat çevremde benden yaşı büyükler okuyunca geç olmadığını anladım. Tekrardan üniversite okumayı isterim gerçekten.
22 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🤗.. bana güzel bir anı oldu bu.. elbette elimden geleni yapacağım
- +1 yıl
Tamamdır ablacığım:)
Tabiki hayır kuzum sen yeterki iste yaş bence hiç sorun değil 60 70 yaşlarındaki dedeler nineler bile katılıyor 35 yaş ne ki inan bana karnı burnunda arkadaşlar bile giriyor yeterki insan kendine güvensin yapa bileceğine inansın..
23 Yorumla- +1 yıl
🤗
- +1 yıl
Rica ederim canım 🌷🌷
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır abla neden geç olsun ki yani 35 yaş da genç bir yaş zaten. hatta ben mutlu olacağımı bilsem şu an direk 30-35 yaşa gitmek isterdim gerçekten. bence önemli olan yaş değil bir şeyleri başarmak. ben bile bazen 23 yaşıma rağmen bir şeyler için çok geç olduğunu düşünüyorum yani o yüzden de bence önemli olan insanın gerçekten istemesi ve denemesidir. çekinmene gerek yok tabi ki de zaten kimsenin seni eleştirmeye hakkı yok 🤗🤗
22 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim bariscim çok mutlu oldum,🤗
- +1 yıl
Rica ederim abla 🤗🤗
+1 yılYorumlara baktım da ne saçma şeyler yazmışlar. Milletin ağzı torba değil ki büzesin sen kimseye aldırma okumanın sınava girmenin yaşı olmaz, ben üniversiteye giderken büyük kişiler sınıfa geldiğinde “Helal olsun ne kadar azimli kişiler” diyordum. Sınavında başarılar dilerim olumsuz düşüncelere aldırma ☺️
22 Yorumla- +1 yıl
☺️🤗🤗🌷
- +1 yıl
☺️🤗🌹🌹
Hayır tabiki de ben üç kere girdim sınava 22 yaşındayım her girdiğimde de hep öğretmenler olsun başka meslekten insanlar farklı yaştan insanlar yaşlılar falan gördüm her girdiğimde yani hiç çekinmeden girebilirsiniz kimse aa bu yaşta neden giriyor bu diye düşünmüyor zaten o anın stresiyle
12 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🤗
+1 yılBaşkalarının ne düşündüğünü ve zamanı önemseselerdi pek çok kaşif, şu an hiç bir şey bulamamış olurdu.
Zaman ülkelerin ticari ilişkilerini aynı doğrultuda devam ettirebilmeleri için kurulmuş bir sistemdir. Uzaya çıktığında zaman kavramı yok olur. Böyle bir gerçeklikte 60 yaşında kendini eğitmek isteyen bir bireye kim karışabilir ya da kim geç oldu diyebilir.11 Yorumla- +1 yıl
🤗
+1 yılHayır tabi kii.. ben gittiğim dönem bizim bölümde 55 yaşında bi teyze vardı, bizden hırslıydı hatta çizim derslerinde hep ilk teslimi o yapardı..🤭
21 Yorumla- +1 yıl
😃😍😍
Bu sene milli eğitim bakanının yaptığı açıklamaya göre, yks ye giren en yaşlı kişi 89 yaşında yani ona gore geç deilse 35 e hic geç deildir.
11 Yorumla- +1 yıl
😀😍
+1 yılHayır neden öyle olsun ki?
Fen öğretmenim emekli olduktan sonra girdi hukuk kazandı ve avukatlık yapıyor şu an
13 Yorumla- +1 yıl
Harika bir şey heyecanlandim 😃
- +1 yıl
Daim olsun 🙏 umarım kararınızı uygulama fırsatınız olur
- +1 yıl
Umarım
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanların ne dediğini önemsiyorsan , onların istediği gibi biri olmak istiyorsan çekinmen normal tabi
16 Yorumla- +1 yıl
Bunun önemsemek ile alakası yok ki.. tepki verilirmi diye merak ediyorum iyi ya da kötü
- +1 yıl
Tamam işte önemsiyorsun demek ki.
Millet kendine baksın - +1 yıl
Onlar yadirgasa girmeyecek değilim elbet.. sorun sadece Fikir almak icindi
- +1 yıl
Yapmak istiyorsan yaparsın. Sonuçta çevrene ya da topluma zarar verecek bir olay değil bu.
- +1 yıl
Öyle.. teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 409 cevap paylaştı.
+1 yılDaha geçenlerde açıkladılar en yaslimiz 89 yaşındaymış
21 Yorumla- +1 yıl
Onu görünce daha bu aşka geldim ben 🙈
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 457 cevap paylaştı.
+1 yılEvet çok geç sakın girme taşlarlar felan çok ayıpppp 😱
11 Yorumla- +1 yıl
😀😂
+1 yılBüyükannem yaşında insanlar torunlarıyla aynı üniversiteden mezun oluyor. Bu hayatta asla pişman olma! Git ve istediğin bölümü oku. İnsan, kendi olabildiğince insan. Elalem akrabalar sevgilin eşin ne derse aldırma.
20 Yorumla
+1 yılBence insan yaşı ne olursa olsun hayallerini gerçekleştirebilmeli
14 Yorumla- +1 yıl
İstiyorum yapacağım inşallah:)
- +1 yıl
Hayırlısı olsun sendemi sınava girdin bugün
- +1 yıl
Gelecek yıla gireceğim
- +1 yıl
Hm anladım hayırlısı olsun
60 yaşında sinif arkadaşım vardı. Gayet de güzel uyumluydu. Bizden daha üniversiteliydi. Bence bu kişiden kişiye değişir. Bazıları tam ortam insanı yaş vesaire fark etmeksizin o ortamın hakkını veriyor.
20 Yorumla
+1 yılBu sınavda 89 yaşında giren var. O bile geç değil diye düşünüp giriyor siz neden cekiniyorsunuz ki
11 Yorumla- +1 yıl
Tşkler..
Ne alaka yaaa ben bile girdim bugün. 😅 Bir lisans ve bir önlisansım var farklı alanlarda üçüncü kez lisans okuyacağım bakalım olursa 🙄 Eğitimin, okumanın, öğrenmenin yaşı olmaz...
20 YorumlaHayır neden geç olsun. Annem 34 yaşında iken başladı üniversite okumaya. Hala okuyor. Şu an 45 yaşında. Yani istemek yeterli. Biz istemiyoruz onlar kadar. O yüzden. Yani en azından ben istemiyorum
10 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 696 cevap paylaştı. boş ver okulu.. sanayiye git, bir ustanın yanında meslek öğren.
11 Yorumla- +1 yıl
Hhaa küçük olsam olurdu bak iyi para var 😂
Böyle durumlarda hep örnek olarak Kemal Sunal'ı gösterirler. O da 40 yaşından sonra üniversiteden mezun olmuştu sanırım.
Yani çekinecek bir şey yok dahası gururlan kendinle 🥳
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSınıfımızda çocuğu ve eşi ile kampüse gelen bir abla vardı ve gayet mutluydu, 50 li yaşlarında bir amcamız da vardı o da halinden çok memnundu birşeyleri yapmak için asla geç değildir yeter ki iste.
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 348 cevap paylaştı.
+1 yılÇekinecek bir durum yok hayatın adına şekillendirmek istediğin bir yön varsa devam et kim sınırlayabilir ve kim ne diyebilir...
10 Yorumla
+1 yılGeç değil ben makina mühendisliği okurken evli çalışan ve 47 yaşında biride vardı ve sınıf 3. sü oldu ben 2. oldum
11 Yorumla- +1 yıl
Bende dgs ile bilgisayar muhendisligi okuyacam ama fizikten biraz korkuyorum 1 senede ogrenilirmi
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende 36 yaşındayım 3. Sınıf okuyorum. Sen neden geç kaldın leli?
116 Yorumla- +1 yıl
Aaaa harikasın 😍
Cevap sahibi+1 yılSen ne okumak istiyorsun
- +1 yıl
Açıktan okuyabileceğim bir bölüm
Cevap sahibi+1 yılPeki neden okumak istiyorsun
- +1 yıl
Okulum. yarım. kaldi mecburi durumlardan dolayı.. şimdi ise devam etmek istiyorum
Cevap sahibi+1 yılMecburi durumlar derken kötü birsey mi oldu?
- +1 yıl
Çok kötü değil ama sonuçta okulu bırakmama. vesile oldu diyeyim
Cevap sahibi+1 yılMerak ettim şimdi noldu ki ? Evlendin mi?
- +1 yıl
😐
Cevap sahibi+1 yılBu bi cvp mi
- +1 yıl
Değil
Cevap sahibi+1 yılPeki cevap?
- +1 yıl
Cevap yok 🤷
Cevap sahibi+1 yılYani biraz kapalı kutu gibisin, muhabbet etmekten niye kaçıyorsun?
- +1 yıl
Çünkü muhabbet etmek değil amacım
Cevap sahibi+1 yılDertleşmekte olur. Kafa dağıtmak mi amacin
Bugün sınava giren 60 yaş civarlarında bir beyefendi gördüm. Kafanda sadece ne istediğini netleştir. Gerisi önemli değil
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 470 cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi üniversiteyi kazanırsan 40 yaşında mezun olursun. boş ver üniversiteyi çoluk çocuğa karış bu yaştan sonra
10 Yorumla Hiç çekinme bu çok normal ,
dik girmediğin yere eğik yürürsün...20 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 380 cevap paylaştı.
+1 yılsınava girecek olan en yaşlı kişi 89 yaşındaydı umarım girmişsindir
10 Yorumla - Kızlar Bir Adım Öne konusunda 483 cevap paylaştı.
+1 yılBırakın gençlerin önü açılsın ama işiniz gereği mevkii vs için ise sözüm yok
10 Yorumla
+1 yılHayır değil okumanın yaşı yok takdir ediyorum
20 Yorumla
+1 yılDeğil neden geç olsun. Bende isterim ikinci bir diplom için okumayı. Tıp okumak çok isterim
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 848 cevap paylaştı.
+1 yılBizim sınıfta emekli mühendis kadın vardı. Geç değil
20 Yorumla
+1 yılBen hicbisey için hiçbir yasin geç olmadığını dusunenlerdenim
10 Yorumla
+1 yılYok bea gir işte ne olacak okunanın yaşı mı olurmuş ayol
10 YorumlaSen kendini nasıl hissediyorsan öyle yap aşkım kimseyi dinlemee
20 Yorumla
+1 yılOkumanın yaşı yok bence 100 yaşındada olsa insan kendini geliştirmeli
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOkumanın yaşı olmaz. Eğer gerçekten bir hayalin barsa onun peşinden git. 35 yaş hiçbir şey içni geç değil🤞
20 Yorumla
+1 yılEstetik cerrah olmak istiyorum bende sizce geç mi kaldım? 😄
16 Yorumla- +1 yıl
Senin gibisine çok fazla geç hemde yazık 😂
- +1 yıl
3 hakaret var burada " senin gibisine" , " cok fazla gec", " hemde yazik" 😄
Bir kötülük mü yaptim sana farkında olmadan 😑 - +1 yıl
Verdiğin cevabı kendine verilmiş olarak okumayı dene bakalım ne göreceksim:)
- +1 yıl
Ben sorumda ciddiydim ama yanlış algilanmis galiba 😊
Ozaman söyle cevap vereyim: Ekonomik durumlar müsaitse istediğin bölümü istediğin yasta okuyabilirsin hiç bir engel yok bence 🐞 - +1 yıl
Tşkler 🤗
- +1 yıl
Rica ederim hiç düşünme bile
+1 yılBence özel sektörde ilerlemen daha iyi olur
12 Yorumla- +1 yıl
Bu keyfi bir okuma olacak aslında bir amaç olmadan Biraz da hayalim olduğu için
- +1 yıl
O zaman karışmam doya doya oku içinde kalmasın
+1 yılSacmalama 70 yasinda insanlar sinava giriyo hem unutma 35 yolun yarisi daha daha oooo yani
11 Yorumla- +1 yıl
😃😘😘
Okumanın yaşı yok. Kendini geliştirmek istemen çok güzel.
Bu yaşta bile donanımlı olmak iyidir.
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 1,8b cevap paylaştı. Egitimin yaşi yok ama cevre konusunda yabamcilik cekebilirsin
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYooo hatta anaokuluyla başla derim, temelin sağlam olur
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇekinme seneye bende tüm sınavlara giricem millet boş ver durumu iyi biri ile evlen dese de
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİyi de yaş bu yani neden çekingen gösteriyorsunuz ki
10 Yorumla
u +1 yılDeğil bence, okumanın yaşı mı olur
22 Yorumla- +1 yıl
😀🤗😘
- +1 yıl
☺️♥️
+1 yılNeden okuduğuna bağlı. Meslek edinmek için mi yoksa kültür edinmek için mi?
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 302 cevap paylaştı.
+1 yılokumak için geç değil ama üniversite hayatı yaşamak için geç
00 Yorumla
+1 yıl60 yaşında bir dayı 42 kez sınava girmiş. Sence geç mi 😂
10 Yorumla
+1 yıltabiki gec degil. . ama tercih edecegin bolume gore degisebilir.
00 Yorumla
u +1 yılHayatta hiçbir şey için geç değildir asla çekinmemelisin her şey insanlar için. 🌺
00 YorumlaErken bile sayılır. Kesinlikle üniversiteye gitmelisiniz yaşla hiç alakası yok.
00 Yorumla
+1 yılfazlasıyla geç bence okuyacagın bölümün faydasını görmek için ömrün kalmıyor yani 40 yaşında iş hayatına atılsan ne olur atılmasan ne olur
10 Yorumla
+1 yılUtanmalısın.. Rezillik!!!
11 Yorumla- +1 yıl
😂
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 667 cevap paylaştı.
+1 yılBen hep giriyorum 😀😀
11 Yorumla- +1 yıl
😀😀
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılYooo gayet normal ben ales e girmem 43 yaşında
13 Yorumla- +1 yıl
Ooooo 😃😍😍
- +1 yıl
Yüksek yapacak insallah
- +1 yıl
İnşallah
+1 yıl33 yaşındayım üni okuyorum. Okumanın yaşı yok
12 Yorumla- +1 yıl
Hangi bölüm ve hangi uni
- +1 yıl
@Erebassirr dışarıdan okunabilen bir bölüm
+1 yılHıç bir sey icin Hiç bir zaman geç değil .
14 Yorumla- +1 yıl
Geç olabilir ama belki bu konuda değil
- +1 yıl
Benim düşüncem yorumumdaki gibi.
- +1 yıl
Benimki de böyle
- +1 yıl
🤦♂️🤦♂️🙄
+1 yılneden çekiniyorsun ki
okumanın yaşı yok :)13 Yorumla- +1 yıl
Çekinmiyorum sadece insanlarin tepkisini merak ediyorum
- +1 yıl
insanların ne dediğinin pekte önemi yok herkes istediğini düşünebilir canları cehenneme
- +1 yıl
Doğru;)
Kime ne? Ona ne?
12 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim 🤗
+1 yılDenizin üstünde yürüseniz yüzme bilmiyor derler misali illa ki konuşan olacak sınava girmek için geç değil.
10 Yorumla
+1 yılNeden geç olsun ki ayrıca ne için okuduğun önemli gerisi teferruat
10 Yorumla- Devamını Gör (62)
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer