GÜNÜN MOTİVASYONU
  • Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27

Eşitlikte #BirAdımÖne

Kızlar Bir Adım Öne

35 yaş üniversite sınavına girmek için çok geç bir yaş mı?

Derinmavi27
Derinmavi27 Takip Et
Yoda Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
78
Yapay Zekaya Sor

Çekinmeli miyim?

35 yaş üniversite sınavına girmek için çok geç bir yaş mı?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • AKaKesKinKa
    AKaKesKinKa Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir meslek sahibi olmak için okumayı düşünüyorsan geç. Hobi olarak okumak istiyorsan hiçbir yaş geç değil ama edinebileceğin bilgileri üniversiteye gitmeden de edinebilirsin.

    Ben de seneye KPSS ye girmeyi düşünüyorum 🤔 Bir şey olacağından değil ama bir gireyim 😂 Üni sınavına da mı girsem. Yarışırız senle 🤭😂😂

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • purplewater75
    purplewater75 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 613 cevap paylaştı.

    Ben tramvaya binerken 50'li yaşlarında ablayla sohbet etmiştim. Kendisi durak ismini sorunca sohbete başladık. Kendisi yüksek lisans yapıyor. Okumaya âşık birisi. O üniversiteden mezunken ben dünyada yokmuşum. Bunu niye anlattım? Çünkü onun yaşı 50 olduğu halde okuyorsa sen ondan daha kısa sürede mezun olursun abla. Yeter ki hayallerinin peşinden koş. Ben 29 yaşındayım acaba geç mi kaldım? Fakat çevremde benden yaşı büyükler okuyunca geç olmadığını anladım. Tekrardan üniversite okumayı isterim gerçekten.

    2
    2 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim 🤗.. bana güzel bir anı oldu bu.. elbette elimden geleni yapacağım

      Yorumla
    • purplewater75
      purplewater75
      +1 yıl

      Tamamdır ablacığım:)

      Yorumla
  • _Petunya_
    _Petunya_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Tabiki hayır kuzum sen yeterki iste yaş bence hiç sorun değil 60 70 yaşlarındaki dedeler nineler bile katılıyor 35 yaş ne ki inan bana karnı burnunda arkadaşlar bile giriyor yeterki insan kendine güvensin yapa bileceğine inansın..

    2
    3 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      🤗

      Yorumla
    • _Petunya_
      _Petunya_
      +1 yıl

      Teşekkür ederim canım 🌺

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Rica ederim canım 🌷🌷

      Yorumla

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

40

Cevap

82

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 38,3b cevap paylaştı.

    Hayır abla neden geç olsun ki yani 35 yaş da genç bir yaş zaten. hatta ben mutlu olacağımı bilsem şu an direk 30-35 yaşa gitmek isterdim gerçekten. bence önemli olan yaş değil bir şeyleri başarmak. ben bile bazen 23 yaşıma rağmen bir şeyler için çok geç olduğunu düşünüyorum yani o yüzden de bence önemli olan insanın gerçekten istemesi ve denemesidir. çekinmene gerek yok tabi ki de zaten kimsenin seni eleştirmeye hakkı yok 🤗🤗

    2
    2 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim bariscim çok mutlu oldum,🤗

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Rica ederim abla 🤗🤗

  • PrensinMekanı
    PrensinMekanı Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Yorumlara baktım da ne saçma şeyler yazmışlar. Milletin ağzı torba değil ki büzesin sen kimseye aldırma okumanın sınava girmenin yaşı olmaz, ben üniversiteye giderken büyük kişiler sınıfa geldiğinde “Helal olsun ne kadar azimli kişiler” diyordum. Sınavında başarılar dilerim olumsuz düşüncelere aldırma ☺️

    2
    2 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      ☺️🤗🤗🌷

      Yorumla
    • PrensinMekanı
      PrensinMekanı
      +1 yıl

      ☺️🤗🌹🌹

      Yorumla
  • bttryflyx
    bttryflyx Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 92%
    +1 yıl

    Hayır tabiki de ben üç kere girdim sınava 22 yaşındayım her girdiğimde de hep öğretmenler olsun başka meslekten insanlar farklı yaştan insanlar yaşlılar falan gördüm her girdiğimde yani hiç çekinmeden girebilirsiniz kimse aa bu yaşta neden giriyor bu diye düşünmüyor zaten o anın stresiyle

    1
    2 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim 🤗

      Yorumla
    • bttryflyx
      bttryflyx
      +1 yıl

      Rica ederimm 🙏🏼😊

      Yorumla
  • ᎠüᏃᎶüᏁᎪᎠᎪm
    ᎠüᏃᎶüᏁᎪᎠᎪm Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    Başkalarının ne düşündüğünü ve zamanı önemseselerdi pek çok kaşif, şu an hiç bir şey bulamamış olurdu.
    Zaman ülkelerin ticari ilişkilerini aynı doğrultuda devam ettirebilmeleri için kurulmuş bir sistemdir. Uzaya çıktığında zaman kavramı yok olur. Böyle bir gerçeklikte 60 yaşında kendini eğitmek isteyen bir bireye kim karışabilir ya da kim geç oldu diyebilir.

    1
    1 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      🤗

      Yorumla
  • İzmirli2735
    İzmirli2735 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır tabi kii.. ben gittiğim dönem bizim bölümde 55 yaşında bi teyze vardı, bizden hırslıydı hatta çizim derslerinde hep ilk teslimi o yapardı..🤭

    2
    1 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      😃😍😍

      Yorumla
  • Ayzibeyzi
    Ayzibeyzi Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Bu sene milli eğitim bakanının yaptığı açıklamaya göre, yks ye giren en yaşlı kişi 89 yaşında yani ona gore geç deilse 35 e hic geç deildir.

    1
    1 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      😀😍

      Yorumla
  • bakipgidecegim
    bakipgidecegim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Hayır neden öyle olsun ki?

    Fen öğretmenim emekli olduktan sonra girdi hukuk kazandı ve avukatlık yapıyor şu an

    1
    3 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Harika bir şey heyecanlandim 😃

      Yorumla
    • bakipgidecegim
      bakipgidecegim
      +1 yıl

      Daim olsun 🙏 umarım kararınızı uygulama fırsatınız olur

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Umarım

      Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    İnsanların ne dediğini önemsiyorsan , onların istediği gibi biri olmak istiyorsan çekinmen normal tabi

    1
    6 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Bunun önemsemek ile alakası yok ki.. tepki verilirmi diye merak ediyorum iyi ya da kötü

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Tamam işte önemsiyorsun demek ki.
      Millet kendine baksın

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Onlar yadirgasa girmeyecek değilim elbet.. sorun sadece Fikir almak icindi

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Yapmak istiyorsan yaparsın. Sonuçta çevrene ya da topluma zarar verecek bir olay değil bu.

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Öyle.. teşekkür ederim

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • oztrkilggm
    oztrkilggm Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 409 cevap paylaştı.

    Daha geçenlerde açıkladılar en yaslimiz 89 yaşındaymış

    2
    1 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Onu görünce daha bu aşka geldim ben 🙈

      Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 457 cevap paylaştı.

    Evet çok geç sakın girme taşlarlar felan çok ayıpppp 😱

    1
    1 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      😀😂

      Yorumla
  • cursedplatoon
    cursedplatoon Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 75%
    +1 yıl

    Büyükannem yaşında insanlar torunlarıyla aynı üniversiteden mezun oluyor. Bu hayatta asla pişman olma! Git ve istediğin bölümü oku. İnsan, kendi olabildiğince insan. Elalem akrabalar sevgilin eşin ne derse aldırma.

    2
    0 Yorumla
  • Doreamon123
    Doreamon123 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 87%
    +1 yıl

    Bence insan yaşı ne olursa olsun hayallerini gerçekleştirebilmeli

    1
    4 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      İstiyorum yapacağım inşallah:)

      Yorumla
    • Doreamon123
      Doreamon123
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun sendemi sınava girdin bugün

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Gelecek yıla gireceğim

      Yorumla
    • Doreamon123
      Doreamon123
      +1 yıl

      Hm anladım hayırlısı olsun

      Yorumla
  • ahfiya61
    ahfiya61 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    60 yaşında sinif arkadaşım vardı. Gayet de güzel uyumluydu. Bizden daha üniversiteliydi. Bence bu kişiden kişiye değişir. Bazıları tam ortam insanı yaş vesaire fark etmeksizin o ortamın hakkını veriyor.

    2
    0 Yorumla
  • zevk-i-alemmmmm
    zevk-i-alemmmmm Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu sınavda 89 yaşında giren var. O bile geç değil diye düşünüp giriyor siz neden cekiniyorsunuz ki

    1
    1 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Tşkler..

      Yorumla
  • michael_k
    michael_k Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Ne alaka yaaa ben bile girdim bugün. 😅 Bir lisans ve bir önlisansım var farklı alanlarda üçüncü kez lisans okuyacağım bakalım olursa 🙄 Eğitimin, okumanın, öğrenmenin yaşı olmaz...

    2
    0 Yorumla
  • ΙιΙιτh
    ΙιΙιτh Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır neden geç olsun. Annem 34 yaşında iken başladı üniversite okumaya. Hala okuyor. Şu an 45 yaşında. Yani istemek yeterli. Biz istemiyoruz onlar kadar. O yüzden. Yani en azından ben istemiyorum

    1
    0 Yorumla
  • salcedo
    salcedo Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 696 cevap paylaştı.

    boş ver okulu.. sanayiye git, bir ustanın yanında meslek öğren.

    1
    1 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Hhaa küçük olsam olurdu bak iyi para var 😂

      Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Böyle durumlarda hep örnek olarak Kemal Sunal'ı gösterirler. O da 40 yaşından sonra üniversiteden mezun olmuştu sanırım.

    Yani çekinecek bir şey yok dahası gururlan kendinle 🥳

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sınıfımızda çocuğu ve eşi ile kampüse gelen bir abla vardı ve gayet mutluydu, 50 li yaşlarında bir amcamız da vardı o da halinden çok memnundu birşeyleri yapmak için asla geç değildir yeter ki iste.

    1
    0 Yorumla
  • Retroskop1
    Retroskop1 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 348 cevap paylaştı.

    Çekinecek bir durum yok hayatın adına şekillendirmek istediğin bir yön varsa devam et kim sınırlayabilir ve kim ne diyebilir...

    1
    0 Yorumla
  • BağımsızBiri
    BağımsızBiri Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Geç değil ben makina mühendisliği okurken evli çalışan ve 47 yaşında biride vardı ve sınıf 3. sü oldu ben 2. oldum

    1
    1 Yorumla
    • Erebassirr
      Erebassirr
      +1 yıl

      Bende dgs ile bilgisayar muhendisligi okuyacam ama fizikten biraz korkuyorum 1 senede ogrenilirmi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende 36 yaşındayım 3. Sınıf okuyorum. Sen neden geç kaldın leli?

    1
    16 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Aaaa harikasın 😍

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen ne okumak istiyorsun

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Açıktan okuyabileceğim bir bölüm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki neden okumak istiyorsun

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Okulum. yarım. kaldi mecburi durumlardan dolayı.. şimdi ise devam etmek istiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mecburi durumlar derken kötü birsey mi oldu?

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Çok kötü değil ama sonuçta okulu bırakmama. vesile oldu diyeyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Merak ettim şimdi noldu ki ? Evlendin mi?

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      😐

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu bi cvp mi

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki cevap?

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Cevap yok 🤷

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani biraz kapalı kutu gibisin, muhabbet etmekten niye kaçıyorsun?

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Çünkü muhabbet etmek değil amacım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dertleşmekte olur. Kafa dağıtmak mi amacin

      Yorumla
  • Venetor
    Venetor Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Bugün sınava giren 60 yaş civarlarında bir beyefendi gördüm. Kafanda sadece ne istediğini netleştir. Gerisi önemli değil

    1
    0 Yorumla
  • Ekmek_Kırıntısı
    Ekmek_Kırıntısı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 75%
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 470 cevap paylaştı.

    Şimdi üniversiteyi kazanırsan 40 yaşında mezun olursun. boş ver üniversiteyi çoluk çocuğa karış bu yaştan sonra

    1
    0 Yorumla
  • ᏦuᏒᎪᏞsıᏃ
    ᏦuᏒᎪᏞsıᏃ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Hiç çekinme bu çok normal ,
    dik girmediğin yere eğik yürürsün...

    2
    0 Yorumla
  • Şokagirenbimkasiyeri
    Şokagirenbimkasiyeri Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 380 cevap paylaştı.

    sınava girecek olan en yaşlı kişi 89 yaşındaydı umarım girmişsindir

    1
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 483 cevap paylaştı.

    Bırakın gençlerin önü açılsın ama işiniz gereği mevkii vs için ise sözüm yok

    1
    0 Yorumla
  • Gamsızkedersiz46
    Gamsızkedersiz46 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 69%
    +1 yıl

    Hayır değil okumanın yaşı yok takdir ediyorum

    2
    0 Yorumla
  • Romanovic9
    Romanovic9 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Değil neden geç olsun. Bende isterim ikinci bir diplom için okumayı. Tıp okumak çok isterim

    1
    0 Yorumla
  • gizemlikız4444
    gizemlikız4444 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 848 cevap paylaştı.

    Bizim sınıfta emekli mühendis kadın vardı. Geç değil

    2
    0 Yorumla
  • ŞerefBekirAşkın26
    ŞerefBekirAşkın26 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Ben hicbisey için hiçbir yasin geç olmadığını dusunenlerdenim

    1
    0 Yorumla
  • Okan_Akarsu1992
    Okan_Akarsu1992 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Yok bea gir işte ne olacak okunanın yaşı mı olurmuş ayol

    1
    0 Yorumla
  • Meowygirl
    Meowygirl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Sen kendini nasıl hissediyorsan öyle yap aşkım kimseyi dinlemee

    2
    0 Yorumla
  • VesSelamTR
    VesSelamTR Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Okumanın yaşı yok bence 100 yaşındada olsa insan kendini geliştirmeli

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Okumanın yaşı olmaz. Eğer gerçekten bir hayalin barsa onun peşinden git. 35 yaş hiçbir şey içni geç değil🤞

    2
    0 Yorumla
  • afrikalıyık
    afrikalıyık Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Estetik cerrah olmak istiyorum bende sizce geç mi kaldım? 😄

    1
    6 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Senin gibisine çok fazla geç hemde yazık 😂

      Yorumla
    • afrikalıyık
      afrikalıyık
      +1 yıl

      3 hakaret var burada " senin gibisine" , " cok fazla gec", " hemde yazik" 😄

      Bir kötülük mü yaptim sana farkında olmadan 😑

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Verdiğin cevabı kendine verilmiş olarak okumayı dene bakalım ne göreceksim:)

      Yorumla
    • afrikalıyık
      afrikalıyık
      +1 yıl

      Ben sorumda ciddiydim ama yanlış algilanmis galiba 😊

      Ozaman söyle cevap vereyim: Ekonomik durumlar müsaitse istediğin bölümü istediğin yasta okuyabilirsin hiç bir engel yok bence 🐞

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Tşkler 🤗

      Yorumla
    • afrikalıyık
      afrikalıyık
      +1 yıl

      Rica ederim hiç düşünme bile

      Yorumla
  • alikutay32
    alikutay32 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bence özel sektörde ilerlemen daha iyi olur

    1
    2 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Bu keyfi bir okuma olacak aslında bir amaç olmadan Biraz da hayalim olduğu için

      Yorumla
    • alikutay32
      alikutay32
      +1 yıl

      O zaman karışmam doya doya oku içinde kalmasın

      Yorumla
  • Dilara1910
    Dilara1910 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Sacmalama 70 yasinda insanlar sinava giriyo hem unutma 35 yolun yarisi daha daha oooo yani

    1
    1 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      😃😘😘

      Yorumla
  • Afacan_37
    Afacan_37 Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl

    Okumanın yaşı yok. Kendini geliştirmek istemen çok güzel.

    Bu yaşta bile donanımlı olmak iyidir.

    0
    0 Yorumla
  • Ksproff
    Ksproff Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Egitimin yaşi yok ama cevre konusunda yabamcilik cekebilirsin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yooo hatta anaokuluyla başla derim, temelin sağlam olur

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çekinme seneye bende tüm sınavlara giricem millet boş ver durumu iyi biri ile evlen dese de

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    İyi de yaş bu yani neden çekingen gösteriyorsunuz ki

    1
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Değil bence, okumanın yaşı mı olur

    2
    2 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      😀🤗😘

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      ☺️♥️

      Yorumla
  • Çamlıkoru59
    Çamlıkoru59 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Neden okuduğuna bağlı. Meslek edinmek için mi yoksa kültür edinmek için mi?

    0
    0 Yorumla
  • tekbaşınakovboy
    tekbaşınakovboy Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 93%
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 302 cevap paylaştı.

    okumak için geç değil ama üniversite hayatı yaşamak için geç

    0
    0 Yorumla
  • Şeftaliturşusu2
    Şeftaliturşusu2 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    60 yaşında bir dayı 42 kez sınava girmiş. Sence geç mi 😂

    1
    0 Yorumla
  • Nuluad0707
    Nuluad0707 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    tabiki gec degil. . ama tercih edecegin bolume gore degisebilir.

    0
    0 Yorumla
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayatta hiçbir şey için geç değildir asla çekinmemelisin her şey insanlar için. 🌺

    0
    0 Yorumla
  • dosemi
    dosemi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    Erken bile sayılır. Kesinlikle üniversiteye gitmelisiniz yaşla hiç alakası yok.

    0
    0 Yorumla
  • MuhammedFatih
    MuhammedFatih Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    fazlasıyla geç bence okuyacagın bölümün faydasını görmek için ömrün kalmıyor yani 40 yaşında iş hayatına atılsan ne olur atılmasan ne olur

    1
    0 Yorumla
  • Bedenimsağ_amaruhum
    Bedenimsağ_amaruhum Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Utanmalısın.. Rezillik!!!

    1
    1 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • AhesteEbru
    AhesteEbru Takip Et
    Guru Yaş: 50 , eic 100%
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 667 cevap paylaştı.

    Ben hep giriyorum 😀😀

    1
    1 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      😀😀

      Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2b cevap paylaştı.

    Yooo gayet normal ben ales e girmem 43 yaşında

    1
    3 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Ooooo 😃😍😍

      Yorumla
    • biradetmehmet
      biradetmehmet
      +1 yıl

      Yüksek yapacak insallah

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
  • BilgisayarTeknikeri
    BilgisayarTeknikeri Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 96%
    +1 yıl

    33 yaşındayım üni okuyorum. Okumanın yaşı yok

    1
    2 Yorumla
    • Erebassirr
      Erebassirr
      +1 yıl

      Hangi bölüm ve hangi uni

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      @Erebassirr dışarıdan okunabilen bir bölüm

      Yorumla
  • metropoltilkisiii
    metropoltilkisiii Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Hıç bir sey icin Hiç bir zaman geç değil .

    1
    4 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Geç olabilir ama belki bu konuda değil

      Yorumla
    • metropoltilkisiii
      metropoltilkisiii
      +1 yıl

      Benim düşüncem yorumumdaki gibi.

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Benimki de böyle

      Yorumla
    • metropoltilkisiii
      metropoltilkisiii
      +1 yıl

      🤦‍♂️🤦‍♂️🙄

      Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    neden çekiniyorsun ki
    okumanın yaşı yok :)

    1
    3 Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Çekinmiyorum sadece insanlarin tepkisini merak ediyorum

    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      insanların ne dediğinin pekte önemi yok herkes istediğini düşünebilir canları cehenneme

    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      Doğru;)

  • Potdemiel
    Potdemiel Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 97%
    +1 yıl

    Kime ne? Ona ne?

    1
    2 Yorumla
    • Potdemiel
      Potdemiel
      +1 yıl

      Max 25 duruyorsun.

      Yorumla
    • Derinmavi27
      Derinmavi27
      +1 yıl

      teşekkür ederim 🤗

      Yorumla
  • notimeforcaution
    notimeforcaution Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Denizin üstünde yürüseniz yüzme bilmiyor derler misali illa ki konuşan olacak sınava girmek için geç değil.

    1
    0 Yorumla
  • KedimeUçakÇarptı111
    KedimeUçakÇarptı111 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Neden geç olsun ki ayrıca ne için okuduğun önemli gerisi teferruat

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (62)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 35 yaş üniversite sınavına girmek için çok geç bir yaş mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Benzer Sorular

Örgü yüzük kullanır mısınız? 36 cevap verildi
Sizce kadınlar asla yapamaz sanılan meslekler nelerdir? 27 cevap verildi
Duşta doğal duş jeli mi kullanıyorsunuz yoksa el yapımı katı sabun mu daha iyi geliyor? 13 cevap verildi
Üzerinde isim yazan lifler sizce gerçekten tatlı mı duruyor, kullanır mısınız? 18 cevap verildi
Sizce hangisi daha zor: iğne oyası mı yoksa şiş ile örgü örmek mi? 16 cevap verildi
El işleri satışı için e-ticaret mi daha karlı, yoksa fiziksel dükkan mı daha mantıklı? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨