Yöneticim öyle bir vardiya yazmış ki bi türlü gündüz vardiyasına geçemiyorum. Bana haksızlık yapılmış gibi nasıl konuşmalıyım?

Yöneticimle nasıl konuşma yapmalıyım 4 12 ve 12 8 yazmış sürekli birde 2 hafta boyunca 4 12 22 temmuzda 8 4 e geçiyorum diğer arkadaşlarım normal vardiya dönüyor çok sinirliyim hep aynı sorun yaşamaktan yıldım

Yöneticim öyle bir vardiya yazmış ki bi türlü gündüz vardiyasına geçemiyorum. Bana haksızlık yapılmış gibi nasıl konuşmalıyım?
Cevapla