Patronumla telefonda bir iş hakkında konuşurken işin hallolmamasına sinirlenip telefonu yüzüme kapattı. buna alınmam normal?

bu duruma çok sinirlendim ve çok üzüldüm. sizce alınganlık mı yapıyorum? fakat tam telefonda konuşurken telefonu çat diye yüzüme kapattı cümlem bitmemişti daha.
Patronumla telefonda bir iş hakkında konuşurken işin hallolmamasına sinirlenip telefonu yüzüme kapattı. buna alınmam normal?
Cevapla