Patronum bana hakaret etti, ses kaydı aldım. Ne yapabilirim?

Merhaba bir konuda bilgi almak istiyorum.

1 Buçuk yıldır bir halı yıkama fabrikasında çalışıyorum ve sabah 08:30 da iş bası yapıp patronum beni 18:30 dan sonraya kadar da çalıştırmaya çalışıyor. Mesai ücreti de vermem diyor. Bende ona böyle bir hakkının olmadığını söyledim. Bana kıl kaptı. Sabahları bazen 1 2 dakika geç kalıyorum. Geç kalmayacaksın diyor. Bana yüzsüz dedi. Arsız dedi. Aptal aptal konuşma dedi. Bunları ses kaydına aldım. Hakaret sayılır mı? Bunlarla ne yapabilirim? Tazminatımı alıp çıkmak için ne yapmam gerekiyor?

Patronum bana hakaret etti, ses kaydı aldım. Ne yapabilirim?
Cevapla