Başta yönetici satışın yok dedi, sonra yok senin arkadaşın yok dedi, en sonunda benimle konuşmuyosn dedi?
İş yerinde müdürle konuşmak zorunlu mu öyle bir mecburiyet mi var. Neden işten cikarildim diğer kızlarda fark etmeye başlamıştı adamın ilgisini
Başta yönetici satışın yok dedi, sonra yok senin arkadaşın yok dedi, en sonunda benimle konuşmuyosn dedi?
İş yerinde müdürle konuşmak zorunlu mu öyle bir mecburiyet mi var. Neden işten cikarildim diğer kızlarda fark etmeye başlamıştı adamın ilgisini
Haksız nedenlerle çıkarıldığını düşünüyorsan iş mahkemesine başvuracaksın. Açılan davada tazmnat ve işe iade talep edeceksin. Dava senin lehine sonuçlanırsa
1 sana olan saygıları artacak
2 aynı şeyi bi başka çalışana yapamayacak.
3 Benzer durumlarda sen diğer insanlara hak aramayı öğretmiş olacaksın.
İletişim, ona dayalı satış potansiyelin düşük olduğu için olabilir. Lakin bunlar değilse de laubali bir müdürün varmış. Çalışan ve müdür arasında her zaman resmi bir mesafe olunmalı.
Cevap
19Cevap
''İş ile alakalı'' iletişimsizlikten dolayı çıkarabilir. Tabii bu suistimal de edilebilir bir durum...
Satışçı isen bir de iletişim çok önemli faktördür. İşe alım için de işten çıkartmak için de yeterli bir kavramdır.
Kişisel olarak yani duygusal olarak bir yönü yok ise müdür ile konuşman, iş ile alakalı rapor vermen gerekirse brifing sunman gereklidir. Siz kadınlar bazen iş ile aşkı karıştırıyorsunuz. Benim çalıştığım departmanda bir kadın beni sevmediği için, üstü olmama rağmen ona emir verdiğimi sebep göstererek benimle konuşmuyordu misal. Sanki ben ondan ''dün akşam nerdeydin, sevgilin var mı?'' gibi soruların cevabını bekliyormuşum gibi triplere giriyordu. Konuşmayınca ne iş yaptığını takip edemiyordum, çalışmalar ne boyutta bilemediğim için üste rapor da geçmem sıkıntılıydı.''İletişimi kötü'' diyerek işten çıkışını verdik...
Normalde böyle bir hak yok Türkiye'de böyle bir hak yok fakat yaptıysa da uğraşmadığın sürece sonuç alamazsın.
konuşmak zorunda değilsiniz. böyle sorunlu insanlar oluyor maalesef
Kanka boş ver. Ordan sana fayda değil zarar gelir. Adam seni yatağa atma derdine düşmüş
yok daha neler ve sen mudurle niye konusaxaksin vasfin ne is yerin de
Bazı sapık müdürler var kendini Eros sanıyor teşne onları cukunden asacan bırak orayı başka yere bak
Müdür amir takımı öyledir her zaman onları yalayacak onaylayacak kişileri ister
şikayet edıceksın ne kadar suredır ordasın aldıgın maasla yatan sıgortan aynı deılse
Mahkemeye ver hakkını savun sigortan yokmu.
Müdürün sapıkmış
ortako bozuyor enejinisini düşüyorsan çıkartır
Müdür milleti degilmi?
mahkemeye git şikayetçi ol
Bu cok eskiden de sordugun bir soruydu ama
Yeni iş bulmaya çalış
Adamın niyeti iyi değil
Hayır yok
Seni sempatik bulmamıştır. Bu yüzden çıkarmaya hakkı yok ama başka neden öne sürerek (formalite gereği) mesela işçi kapasitesinin aşıldığını böylelikle birini çıkarmak zorunda olduğunu veya senin düzgün iş yapmadığını vs., seni çıkarabilir (bu genelde böyle suistimal edilir). Daha doğrusu çıkarma girişiminde bulunabilir. Buna karşılık sen de ona dava açabilirsin. Gereksiz sebepten dolayı işten çıkardığı için. Bu durumda öne sürdüğü sebebi kanıtlamak zorunda kalacaktır. Sonuçta sadece onunla konuşmaman işyerindeki atmosferi ne kadar etkileyebilir? Ne tür negatiflik oluşturur. Oluşturmaz. Keyfine göre davranmış.
Tazminat işte
Sebep ve nedeni araştirmak lszim
Resmen bahane
Yok.
trolll sorular
Yapan cok õyle aynn
İşetişim kopukluğu ve pasifsindir
Hakkı yok
Ne dedi
Dava aç hiç korkma
konuşma ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?