Tam başvurduğum iş yerinin patronu ile konuşurken telefonun imeisi bitti napicam?

1 hafta önce bir işe başvurmuştum ve bugün patronu aradı. Ama tam açtım Alo dedim konuşma kapandı. Ve bi baktım telefonun imeisi bitmiş. Telefonum poco x6 pro ve kaçak yurt dışı. Ne yapabilirim. Param buna yetmişti bunu almıştım telefon olarak? Birde adamın yüzüne kapatmış gibi oldum ya?

Tam başvurduğum iş yerinin patronu ile konuşurken telefonun imeisi bitti napicam?
Cevapla