2 farklı yerden aradılar kariyer den başvurdum cv mi incelemişler mağaza işiydi birisi parfümcü birisi ev tekstil ürünleri satan biyer telefonu açmadim korkudan ya yapamazsam zorlanırsam diye... ama işe de girmek istiyorum Napacağım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılYa yapamazsam, zorlanırsam düşüncelerinden hepimiz geçtik. Belki tecrübe edinilmeyen sektörlerde yaş kaç olursa olsun belki bu düşünceleri yaşamaya devam eden insanlar vardır. Bir şekilde şeytanın bacağını kırmanız gerekiyor. Yapamazsanız veya zorlanırsanız ne kaybedeceksiniz? Aksine tecrübe edinmiş olacaksınız. Lütfen bu şekilde düşünerek iş hayatına girip ilerleyin
08 Yorumla
Soran+1 yılYa başvurdugum parfümcü tekrar aradı beni öğlen 4 gibi gene açmadim şaka gibi işe girmek istiyorum yapamıyorum sence onlara tekrar geri döneyimmi whatsaptan? Neden acmadiniz derlerse ne dicem? Birde Bu işin mülakat kısmı var neden parfüm vs derlerse napcam off
- +1 yıl
Whatsapp tan değil ama geriye aramanızı tavsiye ederim. Mülakat kısmı içinde biliyorum zor ama rahat olmanızı tavsiye ederim. Neden parfüm vs gibi mülakatta sorarlar diye düşündüğünüz şeyler içinde eğer isterseniz yardımcı olmaya çalırım
Soran+1 yılBenim düşüncem mağaza sektörünün önünü açık gördüğüm için tercih ettim. Ve kozmetik parfüm bölümünü daha çok seviyorum hizmet sektörü olduğu için insanlara yardım etmeyi seviyorum bu yüzden tercih ettim. Demek başka neler denebilir? Ara dediniz zaten bu aksam 18.00 gibi aramislardi ya başkasını sectilerse o ihtimal de olduğu için wp den mi yazsam yarın sabah dedim hani baskasini sectilerse bile ordan bana belki cvp yazarlar
- +1 yıl
Vereceğin cevaplar gayet mantıklı. Sadece mağaza sektörü önü açık cümlesi yerine kariyerimi mağazacılıkta yapmayı hedefliyorum demelisiniz. Bugün saat 10:00 gibi arayın. Whatsapp tan geri dönüş bu durumlarda hoş olmaz. Bu arada günaydın
Soran+1 yılYa ben bide 2 senelik sağlık okudum bana neden sağlık okuyup burası derlerse ne dicem birde uyangacliktan arayamadim ilanı geri çekip tekrsr basvurdum yaa
Soran+1 yılBu arada ben koton da da çalıştım 2 ay sonra istifa ettim is çok yorucu diye😂 ama orada çok insan var diye yabancı hissetmedim bu dondurma parfümcü şimdi az kişi ya hani benden çok şey beklerler gibi hissettim acaba gene mağaza mi tercih etsem şimdilik giyim olur ayakkabı olur bu ozguvensizligim beni delirtcek😂😂😂
- +1 yıl
Sağlık bölümünü sevdiğim için okudum ama kariyer planlamam mağazacılık dersin 😉 bence genede ara. Yeni başvuruna geri dönmezlerse keşke arasaydım demenden iyidir. Hatta ilerleyen tarihlerde keşke dememek için tedirgin olsan bile kendini zorlayıp çağrıldığın görüşmelere git. En başta söylediğim gibi ne kaybedersin?
- +1 yıl
İşe başladın mı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
8Cevap
Utangaç ve içine kapanık olursan kendi dünyanda kaybolup gidersin, kimsenin de umrunda olmaz. İstedigin böyle bir gelecek mi.
022 Yorumla- +1 yıl
Off bende ayniyim ya evde bile gormuyolar beni disardakiler nasil farketsinki yok bunun cozumu.
- +1 yıl
Kendini nasil severki insan inan evdekiler beni oyle eziyoki sanki uvey evlatim cok sinirim bozuluyo kendimi savundugum halde asagilaniyorum disarda nasil savunayim
- +1 yıl
Ciddi bi konu cok sinirleniyorum ama yok sayilmak zoruma gidiyo yani
- +1 yıl
Her konuda konusurum dinlemezler yemekleri bile tek yiyorum ben gelince kalkiyolar
Soran+1 yılYa haklısınız acaba insan kaynaklarına şimdi mesaj atayim mi bugün aramışsınız dışarı da olduğum için duymadım kusura bakmayın diue sence 2 defa aramış akşam 18 gibi... yoksa vaz mi geceyim
- +1 yıl
Bence ne pahasina olursa olsun bak ilerde cok pisman olursun utandim heyecan yaptim diye kaybettim deme ac o telefonu kizarsanda heyecanlansanda kime ne denemekten bisey olmaz ara
Soran+1 yıl@By_Bezgin siz Şu an hangi işle mesgulsunuz yoksa okuyomusunuz çok haklısınız dediklerinizde ama nedense kitleniyorim aslında 2 ay koton da çalıştım ben 1 ay oldu ayrılalı ama orada kalabaliktik rahat hissediyodum cekinmiyodum burası şimdi parfümcü ya hani ve dükkan da 2 kişi falan oluruz ondan korkuyom mülakat aşaması bide😕
Soran+1 yıl22 yaşındayım
Soran+1 yılBu sabah insan kaynaklarını arıycaktim maalesef arayamadım bunları aşmak lazım ama asamiyorum millet is bulamıyor bana 2 yerden haber geldi telefonu bile açamıyorum şimdi başka islere basvurcam :( @esinnn sen neden işe giremiyosun okuyomusun? Ben kendi alanımda çalışmak istiyorum aslında mağaza market de istemiyorum mutsuzum biraz özgüvensiz olmaktan
- +1 yıl
Ben üniversiteyi bitirdim kpss calisiyorum
Soran+1 yıl@esinn bende mezunum 1 senedir evdeyim sen ne okudun kpss Olmazsa girecek misin biyere ben artık bunalıma girdim yaşıtlarım yaşama sevinci ile dolu brn daha mülakata girip ise baslayamiyom
- +1 yıl
Ben sınıf öğret bitirdim yazın sınava girdikten sonra kazansamda kazanamasamda ücretli öğretmenlige basliycam.
- +1 yıl
Zaten evde durmaktan psikolojim iyice bozuldu.
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 3b cevap paylaştı. Bende aynı ya beni çağırsalar gidemem bile zaten gençliğim hep işsiz geçti 1 kere işkur kapsamında biryere gittim o kadar yani hiçbir yere gidemiyorum ne yapcam bilmiyorum çok çekingen özgüvensiz biriyim
00 Yorumla
+1 yılOlm açsaydın ya nolcak en fazla. yapamazsan çıkarsın yani çok önemli bi iş sanki
11 Yorumla- +1 yıl
Cok haklısın kork olmaya gerek yok millet iş bulamıyor bu işten kaçıyor
+1 yılGeri ara ve konusmaya calıs bise olmaz en fazla işi kaçırırsın o kadar
00 YorumlaKorkma kız ver ben konuşayım abisiyim derim
00 YorumlaBir yerden başlaman lazım adım at gerisi gelir
00 YorumlaBir zamanlar bendede aynı sorun vardı
01 Yorumla
Soran+1 yılBeni tekrar aradılar açmadım telefonu sence tekrar arayıp disardaydim duymadim mi desem? Bide mülakat da yaparlar neden parfüm vs ne demeliyim
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılYaparsin korkma
00 Yorumla
+1 yılKendine güven
00 Yorumla
+1 yılqkckrkek Kizim ya
00 Yorumla
+1 yılevden para kazanabılırsın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBu ben
00 Yorumla
+1 yılNeden ki
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > İşe başvurmuştum aradıklarında özgüvensizlikten telefonu açamadım, bu şekilde ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer