Kurumsal bir firmada çalışmaya başlayalı daha bir gün oldu, telefonda istifa ettigimi bildirip gitmesem nolur?

Bir sorun olur mu

Kurumsal bir firmada çalışmaya başlayalı daha bir gün oldu, telefonda istifa ettigimi bildirip gitmesem nolur?
Cevapla