25 yaşında artık pratisyen hekim olarak çalışacağım, sizce tıp fakültesine göre ideal bir yaş mı?

Normalde ilk senesinde kazananlar 23 yaşında falan bitiriyorlar ben üçüncü girişimde kazandim ve şu an artık ikinci sınıfa geçmek üzereyim yani haliyle 25 yaşımda doktor olucam sizce nasıl bir yaş geç mi yoksa iyi mi

25 yaşında artık pratisyen hekim olarak çalışacağım, sizce tıp fakültesine göre ideal bir yaş mı?
Cevapla