Sosyoloji ve edebiyat bölümü mezunu biriyim çap yapıp mezun oldum
Haftaya tıp fakültesi birinci sınıfa başlıyorum ama içimde tuhaf bir tedirginlik var
Sosyoloji ve edebiyat bölümü mezunu biriyim çap yapıp mezun oldum
Haftaya tıp fakültesi birinci sınıfa başlıyorum ama içimde tuhaf bir tedirginlik var
Hayır, 25 yaşında tıp fakültesine başlamak hayata geç başlamak değildir. Tıp eğitimi, 6 yıllık bir eğitimdir ve bu süre zarfında mezunlar, hem akademik hem de kişisel olarak çok şey öğrenirler. 25 yaşında tıp fakültesine başlayan bir kişi, bu süreçte, daha olgun ve kararlı bir şekilde eğitimlerine odaklanabilir. Tabii ki, 25 yaşında tıp fakültesine başlamanın bazı zorlukları da olabilir. Örneğin, bu yaşta, arkadaşlarınız ve aileniz, kariyerlerinde daha ileri noktalara gelmiş olabilir ve bu durum, sizin için bir baskı unsuru olabilir. Ancak, bu zorlukları aşmak, sizi daha güçlü ve dayanıklı bir insan yapacaktır. 25 yaşında tıp fakültesine başlamak, hayata geç başlamak değil, yeni bir başlangıçtır. Bu fırsatı değerlendirerek, hayallerinize ulaşmak için ilk adımı atabilirsiniz.
yaşı hiç kafaya takmayın önemli olanın kendinde kurduğun yapmak istediğin hedefler olsun, eğitimde gidebildiğin yere kadar git çünkü bu günler bir daha geri gelmeyecek.. tedirginlik yaşama tıp zor ama kapasiteni biliyorsun neticede iki bölüm bitirmişsin kolay değil umarım dilediğin yerde olursun 🙏
Cevap
14Cevap
Bir yerden başlamak lazım işte 🥹
Ya hiç fırsatın olmasaydı 🥹
Ya gitmeyip yillarca pişmanlığını yaşasaydin🥹
Vs vs
Hayırlı olsun 👏👏👏 tebrikler
maddi olarak kaygın yok ise hic bir şey geç degil bitirince nolacakki?
en güzel yıllarım üniversite zamanlarıymış. köle gibi calışıyoruz hergün
Eğer bu yaşta diyip bunları yapıyorsan helal devam et peşinden git emin bir şekilde ışık var sende balım
Hiç de bile. Eğitim hayatında boll boll başarılar dilerim muhtesem bi ozellik cok yonlu olmak. Olumsuz yorumlar kıskanıyodur emin ol
Tıp eğitimi zordur istek ve disiplinle başarabilirsin
Umarım seviyorum başarırım inşallah
Harikasın bunu kabul et 🌺 Hemcinsim olarak ve sağlık teknikeri olarak seni tebrik ediyorum kendi sınıfımızda dahi 40 yaşında ablalar vardı öyle düşün.
Teşekkür ederim insan 18 yaşında okumak varken bu yaşta başlayınca kötü hissediyor
Aslaaa öyle hissetme daha bilinçli bir insansın 18inde olsan belki farklı düşünebilirdinama şu an yaşın oturmuş durumda aynı yaştayız ben atandım çok şükür eminim ailen gurur duyuyordur sen de duy kendinle sözelden okuyup sayısaldan tıp kazanmak her yiğidin harcı değil
Hayır 35 yaşında kazanıp okuyanda var yaşa takılmayın hayırlı olsun
Merhaba bir şey sorabilir miyim çok acil cevap verir misin 🥹
bence geç değil bende kendim için bir şeyler yapmadığım için pismanim
İlim öğrenmenin yaşı yoktur
Geç ama yapacak bir şey yok
Alakası yok ideal bir yaş.
Ömrün okumakla geçecek.
Biraz geç ama hiç başlamamaktan iyidir...
evet cok gec hadi ayril hemenn
Relax herkesin kendi ilahi zamanlamasi var
hayır tabiki
Hayır kesinlikle.
Hayalim😅
Değildir
Geç değil
Bence çok iyi yapmışsın. Ben de düşünüyorum.
İnşallah sende kazanırsın
İnşallah
Birazzzzz
öyle deme yine de
