Atkadaşlar yaşım 24 tıp okumak istiyorum sizce yaşım geçti mi?

Radyoloji teknikeri mezunuyum 2 senedir hiç iş bulamadım. Bu bölümün artık bittiğini düşünüyorum.
Atkadaşlar yaşım 24 tıp okumak istiyorum sizce yaşım geçti mi?
Cevapla