23 yaşında iş hayatına atıldım, sizce çok mu geç kalmışım?

İki yıllık boş bir bölüm okudum yerel yönetimler kaymakamlık bir ay staj yaptım stajda zorunluydu seçmeli dersimizdi hocamız dgs girin dört yıllıga tamamlayın diyordu ben dgs iki kere girdim matematikten bir tane bile net yapamadığım için dgs kazanamadım 23 yaşında iş hayatına atıldım ilk işim hastanede temizlik personeli olarak çalıştım oda üç ay calistım günde dört araçla gittiğim için oradan çıktım sonra Japon avm çalıştım halk agziyla bir milyoncu orada dört ay calıştım sonra tekstilde calıştım 9 ay calıştım son ayda adam battığı için paramızı alamadık sonra ben özel güvenlik kursuna yazıldım sonra Burger King işe girdim hemen güvenlik işine başlamadım 8 ay burgerda calıştım beni expertlik sınavına sokucaktı burger ben cıktım sıkıldım diye sonra MC Donald girdim 5 ay caliştım Domino's pizza girdim adam baldızını işe aldı sürekli beni asagılıyordu hor görüyordu hakaret ediyordu kulaklarınmı sağır vs hakaret ediyordu bende ona aynı şekilde dayanamadım cevap verdim baldızının tarafını tuttu sen burada yapamazsan hiçbir yerde yapamazsın falan dedi müdürde orada 10 gün calıştım alışmama müsade bile verilmedi ondan sonra sitede özel güvenlik görevlisi olarak calistim orada da dört buçuk ay calistım elemanla anlasamadım arkadaşlar hiçbir yerde uzun duramıyorum işten çıktım iki aydır evdeyim tekrar işe girecektim annemler bayramdan sonra memlekete gidicez dedi ondan calismıyorum evdeyim memleketede en son 18 yaşında gitmiştim sırf tekrar gitmek için işe girmedim arkadaşlar dayanamıyorum kendimi beceriksiz canım aptal olarak görüyorum sürekliligi saglıyamiyorum işe yaramaz bir insan olarak görüyorum arkadaşlarım artık yok geçen hafta hayatımdan çıkardım benim psikiyatriye gitmemle dalga geçtiler depresyon geçirdim benden borç para istedi vermedim diye arkadaşlıgını sonlandırıldılar onlarda

23 yaşında iş hayatına atıldım, sizce çok mu geç kalmışım?
Cevapla