23 yaşında işsizim, çok mu geç kaldım hayata?

Okudum bölümü yarıda bıraktım, şimdi sınavlara çalışıyorum. Yaşıtlarımın çoğu işe girdi , kendimden nefret ediyorum. Hiçbir şey yapamadım
23 yaşında işsizim, çok mu geç kaldım hayata?
Cevapla