3.20 ortalamayla mezun oldum, bu gittiğim kaçıncı iş görüşmesi sayamadım. Geri dönmemelerinden o kadar sıkıldım ki, kabul edilmek için ne yapmalıyım?

Cuma iş görüşmem var. 3.20 ortalamayla mezun oldum. Ama artık iş görüşmelerine gitmekten o kadar sıkıldım ki.. Bu gittiğim kaçıncı iş görüşmesi sayamadım. Artık beni almaları için ne yapmam lazım? Deneyim istiyorlar ama 3 aylık stajımdan başka deneyimim yok. Bütün arkadaşlarım çalışıyor. Bir hastanede kurumsal iletişim departmanı için görüşmeye gidicem. Kabul edilmem için ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz?

3.20 ortalamayla mezun oldum, bu gittiğim kaçıncı iş görüşmesi sayamadım. Geri dönmemelerinden o kadar sıkıldım ki, kabul edilmek için ne yapmalıyım?
Cevapla