Geçen sene mezun oldum 1 senedir başvuru yapıyorum kimse dönmüyor ne yapacağım?

Orta halli bir yerde işletme okudum. Kpss A grubu mu kassam ne yapsam?

Geçen sene mezun oldum 1 senedir başvuru yapıyorum kimse dönmüyor ne yapacağım?
Cevapla