Üniversite stajım geçersiz sayıldı. Nasıl bir yol izlemeliyim?

Arkadaşlar üniversite son sınıfım zorunlu stajımız var yüz yüze yapmak için belge gönderdik onaylandı daha sonra hocaya staj yerimizi, staj için gerekli tüm belgeleri mail attık (söylenen adrese attık) ama stajdan sorumlu hocamız mail adresine yoğunluktan bakamadığını ve bakmadığı için de belgelerimizi görmediğini söylüyor. (Stajı geçerli sayılan bi arkadaşıma hangi maile attığını sordum ve aynı mail adresine attığını söyledi, yani onunkini görüp bizimkini görmüyor.) Bize sigorta yapılmadığı için stajımız geçersiz sayıldı şimdi de online stajı (ödev şekilde) yapın diyor. Bu konu halledilir mi ya da biz nasıl bi yaptırım uygulayabiliriz yardımcı olabilecek var mı?
Üniversite stajım geçersiz sayıldı. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla