İş görüşmem olumlu geçti ama işten vazgeçtim, ne yapmalıyım?

Ben 2li iş görüşmesi mulakatından da geçtim fakat Baska beklediğim ve evime daha yakın olan bi yer olmasını istediğim için vazgeçtim. Evraklarımı teslim etmem gerekiyor yarın. Sizce bunu bildiriyim mi yoksa direkt gitmiyimmi? Ne yapmalıyım

İş görüşmem olumlu geçti ama işten vazgeçtim, ne yapmalıyım?
Cevapla