İşe alındım ama girmekten vazgeçtim ne demem lazım yardım?

Arkadaslar gittigim bir gorusmesinden teklif aldim ve kabul ettim ama haftaya evrak vermem gerek ama ben işten vazgectim cok yogun calisma ve maasi az ayrica deneme süresi var simdi pazartesi arayip haber vermem gerek ne bahane uydursam ne desem sizce ayıp olmadan?
Güncellemeler
+1 yıl
başka fikri olanlar
İşe alındım ama girmekten vazgeçtim ne demem lazım yardım?
Cevapla