Anestezide (2 yıllık) çalışan var mı acaba? Maaşı nedir, nöbetli ve nöbetsiz?

Anestezide (2 yıllık) çalışan var mı acaba? Maaşı nedir, nöbetli ve nöbetsiz?
Cevapla