Ortaokuldayken aileme yalvardım ama beni konservatuar lisesine göndermediler. Bunun yerine sağlık mesleğe verdiler. 2013 girişli, 2017 çıkışlıyım. Okulum "meslek garanti" falan deyip öyle takılıyordu. Ben 2. Sınıftayken sağlık mesleklerde att ve hemşirelik kaldırıldı ve att yardimcisi, hemsire yardimcisi gibi şeyler geldi.
KPSSde 10bin hemsire alimi oluyorsa, sadece 800ü lise dengiydi. Bu da 100-88 puan arası kpss puanı yapmak zorunda olduğum anlamına geliyordu. Bende matematik yoktu bende bu yüzden hemşireliği bırakma kararı aldım.
1 sene sonra 2020 yılında hic alakam olmayan bir önlisans bölümü yazdım ve zorbaliğa uğradim. Sonra yatay geçis yaptim ve 2021de pandemi oldu. Online eğitime geçildi, hiç bir halt öğrenemeden online bir sekilde sinavlardan geçerek diploma aldım.
2022yi evde geçirdim ve yeniden sinava girdim bu sefer lisans bölümü olan tarih yazdim. Ama ilk dönem gidemedim çünkü paramiz yoktu. Şimdi gidecektim bu seferde deprem oldu.
24 yaşına geldim ne adam gibi meslek sahibi olabildim, ne doğru düzgün severek eğitim görebildim. Hiç bir şey istediğim gibi olmadı...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben de ilk hemşire yardımcısı olarak mezun olanlardan biriyim. Ben liseye 2014 yılında başladım, 2018'de mezun oldum. O dediğin bölümler hemşire yardımcılığı, ebe yardımcılığı ve sağlık bakım teknisyenliği. Att yardımcılığı diye bir şey yok onu söyleyeyim. Siz sağlık meslek liselerinden mezun olan son hemşirelerdiniz. Aramızda bir yaş var, benden sadece bir yıl önce liseye başladın ama sen hemşire olarak mezun oldun, ben hemşire yardımcısı olarak. Bu şekilde bile benden öndesin. Pandemi 2020'de oldu bu arada. Ben 2019'da üniversiteye başlamıştım. İkinci dönemin ikinci haftası üniversiteler tatil olmuştu ve ben de online mezun oldum. Daha stajımı bile yapamadım çünkü önüme birkaç engel çıkmıştı. Yeniden üniversite sınavına giricem. Her şeye rağmen pes etmeden deniyorum. üniversitede bizim sınıfta 38 yaşında bir kadın vardı bu arada. Yani okumanın yaşı yok. Ümitsizliğe kapılmak yerine başarılarınla gurur duymalısın
Allah sabır versin aileninde belasını