Üniversite kazandım fakat herkes benimle "geleceğin işsizi" diyerek dalga geçiyor. Sizcede işsiz mi kalacağım ben?

Ben üniversite sınavından beklediğim puanı alamadım. Lisans işletme bölümünü kazandım. Herkes bana geleceğin işsizi diyor. İşsiz kalacaksın, iş bulamayacaksın, bu bölümün çok mezunu var, çöp bölüm diyorlar. Sizce ben insanların dediği gibi işsiz mi kalacağım :(?

Üniversite kazandım fakat herkes benimle geleceğin işsizi diyerek dalga geçiyor. Sizcede işsiz mi kalacağım ben?
Üniversite kazandım fakat herkes benimle "geleceğin işsizi" diyerek dalga geçiyor. Sizcede işsiz mi kalacağım ben?
Cevapla