Neden üniversite okuyorum ki, beynim de gelişti gelişeceği kadar yeter artık daha fazla özgüvenli olamıyorum.
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sadece okumak için mi okuyorsun yoksa kendini geliştirme gibi bir hedefin var mı?
Tam şu ana kadar geliştirme amacım vardı artık yok ben bir sürü kitap okumak istiyorum sadece artık sinac geçecem diye uğraşmak istemiyorum olmayacak daha fZla çubuk
Sınav*
Bence biraz bunalmışsın bir süre kafa dinlersen senin için iyi olur.
Nasıl kafa dinlicem sınavlar geldi ben Simav calismakktan biktm kütüphanem olmasını isteyen biriym bilgiye açım ama sevmediğim bir bölüme çalışırken ölmek istiyorum
Bende yeni şeyler öğrenmeyi çok severim ama sevmediğin şeyler öğrenmek gerçekten eziyet. Sevdiğin bir bölüme yatay geçiş falan yapabilir misin acaba? Kaç senen kaldı onu da bilmiyorum az kaldıysa dayanmaya çalış bu senin iradeni de güçlendirir.
Son dönem ramazan tatilinden sonra 1 ay dhaa staj var haftada 3 gidiyoruz. 3x4 12 kere daha gidicem ve yaz stajı var daha ard Arda 30 gün kalkıp işe gitmek ne yaaa sanki bu mesleği sececem neden okuyorum gerçekten bilmiyorm offf 30+12 gün az miii ben hayatımda hiç çalışmamis biriyim ve 42 gün benden olmayacak bir meslek için sırf diploma için mı gidicem :(( gerçekten sadece tek isteğim mezuniyete gitmek o da yaz stajı ile çakisirsa bende hayal mahal kalmaz :( mezuniyet elbisesi aldım çok mutluyum felan ama her gün Söve Söve gidiyorum :( aslında motivem vardı fakat özgüvenim düştü bölümle alakalı bende daha iyiler var ve mesela yapamadığmi bir şey var onu yapmadığım için hiçbir iş yeri beni almicK bu kesin bir şey. bu bölümün şartı gibi bir şey bu da kan almak. kan almak zorundayım hiçbir yer almıyor yoksa. herkes de alıyor. e ben niye alinmayacagim bölümü okuyorum allam ya bı de üstüne damar patladı 2 kere yarama geldi ya aşım da olmamistim bu bölümü istemiyorm diye. son zamanlarda saddcebaei günüm eğlenceli geçsin e evde napcam vakit geçmiş olur diyerek gitmeye başladım. ama artık bu düşünce de yetmiyor. ilk zamanlar emeklerim boşa gitmesin diyerek başarima gurur duyarak çalışmaya devam ettim. ama şu an ne eğlenmek için ne emek boşa gitmesin diye devam edemiyorum motivem kalmadı. biliyorum hiçbir şey olmaz benden hayatım boşa gidiyor. bends hiçbir şey olmaz aslında yatay geçişi felan boşversene :( hayat geçiyor işte böyle...
Mezun olsam nolcak sanki 2ay sonraki benle şimdiki çok mı farklı olacak? Hayır olmayacak işte. gelişeceğim kadar geliştim geçmem dediğim dersleri bı şekilde gectim bölümü sevmememe rağmen geçtim. ama şu an geleceği görmek okadar rahatsız ediyor ki yaklaştıkça geleceğimi daha net gördüm ve okadar ders geçmek sadece bir oyalanisti belki beynim gelistirmistie felan eyw ama şu an gelişse ne olur ki bu saatten sonra bendsn olmayacağına adım gibi eminim. sadece diplomasi olan ders geçmiş özgüvensiz işsiz biri olcam. ne yapmaliyim off sınavlar da geldi ya
Önce sakin olur musun, bu kadar umutsuz olman beni boğdu açıkçası :D Şimdi ben de denizcilik bölümü okudum ama alakam yok diyebilirim hatta eskiden neredeyse boğularak öleceğim için sudan biraz korkardım. Benim stajım da 21 gündü ama bomboş geçti bilgisayar başındaydım ve bir şey öğrenmedim, şimdi de askere gideceğim onu bekliyorum. Sonuç olarak seninle benzer durumdayım ama özgüven problemim yok çünkü her zaman bir şeyler başarabileceğimin bilincindeyim, bir çok kişiden iyiyim. Okuduğun mesleği yapmak zorundasın diye bir şey yok, İngiltere'de yapılan bir araştırmaya göre yeni bir işi öğrenme süresi 1 sene ile 1.5 sene arasında değişiyormuş yani "benden bir şey olmaz" triplerine girmene hiç gerek yok. Önümüzde kpss var ona hazırlan, seveceğin işlere bak, en kötü seveceğin bir bölümü tekrar oku.
Motivasyonunu kaybetmen normal ama özgüvenini kaybetmene gerek yok, sonuçta yaşadığın sürece bir şeyler başarma şansın hep olacak. Ancak umutsuzluğa kapılırsan gerçekten senden hiçbir şey olmaz.
Ben biraz garanticiyim aslında 12. Sınıfta byole değildim hem tyt çalışıp hem 12. Sınıf derslerini gecebiliyordum. cunku 12 yıl boşa. gitmesin diye uğraştım. fakat şu an bu yeteneğini kaybettim , önce sınavları geçecek miyim bundan emin olmak istiyorum sonra KPSS ye başlamak istiyorum :(. yani sınavlar Mayıs sonu bitti desek KPSS için 3 ayım kalıyor. ben tytye birsuru kitap bitirmiş biriyim şu an okadar garantici biri oldum ki okulun kendi sınavlarından bile geçecek miyim emin değilim her sınavda böyle oluyorum emin değilim işte o yüzden 3 ay kpssye yeter mı bilmiyorum ya gerçi çalışsam nolck kan alamıyorum ki ben Özgüven yok bende alamadığım kanları hep hemşirelere devrederek yaşayamam rezil olarak öğreneceğim günler gelmesini istemiyorum :(.
Okuduğum mesleği yapmak zorunda olmadigimi mezun olduktan sonra ogrenseydimkeske farkındalık erken gelince bırakmak istiyor insan. robot gibi çalışmaya devam etseydik bukadar üzülmezdik :( ama gerçekçi olunca bırakasim geliyor bugüne kadar robot gibi. calistim zaten. sevmedigimin farkindaydim ama başka şansım. yoktu başka hiçbir bölümü de sevmiyorm hepsi birbirinin aynısı zaten en iyisi yine benimki ona rağmen sevmiyorm bunu tekrar sınava da giremem çünkü mat 0 benim. o sıcak taze gelişmiş beynimle. kazanmistim uniyi şu an beynim soğuduuu.0 matla okuduğum bölümü kazanmak başarı bence herkes zeki burada çünkü. ama. bidaha aynı mucizeleri yapamam mesela.0 matla KPSS hayatta olmaz benim mucizeler burada biter
Ne desem ne tavsiye versem bilemedim beni de üzdün 😂 bak seni anlıyorum büyük ihtimal üni sınavına tekrar girsem bende kazanamam. Evet bende de mat 0 ama benim özgüvenim var umudum var eğer senin gibi düşünürsek hiçbir şeyde başarılı olamayız. Zaten buralara kadar gelmişsin bir çok insanın önüne geçmişsin neden başaramayasın ki? Kan alamıyorum diyorsun, geçen biri burada da paylaşmıştı 7-8 kere kan almayı denemiş alamamış bir hemşire yani sen daha öğrencisin ama hemşire olup hala alamayanlarda var. Eminim bir kaç kez denediğinde yapacaksın kendine biraz güvenmen gerek, bu işler tecrübeyle oluyor tek sen değil sınıfında ki insanlarda kan almayı denerken başarısız olacak elbet. Sen beynini kaybetmedin, sadece umudunu kaybettin ama bu gün seni buraya kadar getiren şey beynin ve sıkı çalışman, her şeyin heba olmasını ister misin? Büyük ihtimalle istemeyeceksin o yüzden şimdi sınavlarına odaklan ilk önce önümüzde ki zorluğu çözelim sonra diğerlerine bakalım okey? Ben sana güveniyorum sen o kanı alabilecek potansiyelde birisin buraya kadar gelmişken pes etmeye razı mısın? Senin diğerlerinden neyin eksik onlarda olup da sen de olmayan ne var? Onlar zeki ama senin de apt@l olmadığını unutuyorsun , eğer kapasiteleri senden çok daha yüksek olsaydı aynı yerde olmazdınız. Hadi sınavlara çalışalım.