Neden bu şirketlerde çalışmak istiyorsun?
Pegasus havayollarında operasyon memuru olarak çalıştım 1 sene. Sonra ayrıldım (kız arkadaşımın kıskançlıkları yüzünden. Ama yine de devam etmeyi düşünmüyordum)
İnanılmaz düzensiz çalışma saatleri var.
Operasyonda çalışacaksan iyi, hoş zevkli iş ama zor. Yazın apron ateş gibi oluyor, kışın donuyorsun. Yağmuru var osu var busu var.
Yolcu hizmetlerinde çalışmak istiyorsan bagajıydı, yolcusuydu, check-in, boarding yardırıyorsun.
Uçakları çok severim. Üniversitedeyken 1 sene yarı zamanlı olarak çelebi'de çalıştım. Sonra 1 sene de Pegasus'da çalıştım. Sonra düzenli hayat istediğim için havacılığı gözden çıkardım. 3 vardiya. İleride evleneceksin düşün eşin uyurken sen kalkıp işe gideceksin. Sen işten geleceksin o çoktan yatmış.
Bence tekrar düşün. Tgs daha iyi maaş verir diğer firmalara göre ama çok torpil dönüyor. TK yer hizmetlerini kapatınca bir sürü normal TK çalışanı TGS'de şef oldu ki berbat insanlar. TGS'ye girmek bir dert, kalmak başka bir dert çünkü işe küfür ederek gidersin. Havaş da pek iyi değil. Havacılık her türlü 3 vardiya. Hiç tavsiye etmem. Düzensiz hayat istiyorsan sen bilirsin yine de.38 Yorumla
Soran+1 yılMerak etme bunlarin hepsini biliyorum ucus hostesiydim ama yere gecmek istiyorum
Soran+1 yılTecrubeliyim. Neyin ne oldugunu az cok biliyorum sadece nasil basvurup, girebilirim diye sordum
- +1 yıl
Hava ile yer operasyonu farklı şeyler inan bana. İlk sağanak altında yapacağın push-back sırasında iliklerine kadar anlarsın zaten. Hele ki yıldırımlıysa hava ve manuel push-back yapıyorsan.
Neyse sen daha iyi biliyorsun. Ben yanlış anlamışım soruyu kusura bakma. Hayırlısı olsun hakkında.
Soran+1 yılBen harekat istemiyorum yolcu hizmetleri istiyorum. Harekatcilarin isi cok zor biliyorum
- +1 yıl
Harekat "ground operation" sınıfında nimettir. Uçağın varsa çıkarsın sonra rahatsın. Ama yukarıda iş hiç bitmiyor. Fazla bagaj kavgaları, kimliğini unutanlar, boarding başladıktan sonra gelip uçak yerde deyip kavga çıkaranlar falan. Havacılıkta çalışacaksan ya havada olacaksın ya yerde operasyonda. Uçağın hakimi sensin. Borarding'i sen başlatırsın, sen bitirirsin. Gelmedi mi kalsın yolcu -lmc hemen. Geç mi geldi, keyfine kalmış. Alırsın almazsın, kimse de bir şey diyemez. bir kaptan muhatabındır. Onlarla da iyi olduktan sonra kralsın zaten. Az önce arkadaşımla konuştum hala havalimanında, kaçmak için yer arıyor. Sabah sis vardı izmir'de. Saw-Adb ilk uçağı pc114 inememiş divert etmiş geri dönmüş. Sonra bütün uçaklar gecikmeli. Yukarıda çıkan curcunayı kavgaları görsen. Bir uçak gecikmeye girdiğinde hepsi gecikmeye giriyor. Bir sonraki bacak devam uçuşu burada çünkü. Canına okumuşlardır yolcular bugün havalimanındaki yolcu hizmetlerinin.
Neyse hakkında hayırlısı diyorum tekrar.
Soran+1 yılHangi is kolay ki havacilik cok zor biliyorum monotonluk sevmiyorum. Insallah olur ya tekrar dinmek istiyorum oraya
- +1 yıl
Merhaba thy kabin memurlugu surecim devam ediyor. Florya'ya mulakat icin cagrildim ayrica pegasus misafir hizmetleri icinde kurtkoye cagrildim. Hamgisine oncelik vermeliyim ve Şu an hamgisi daha rahat sizce son olarak misafir hizmetleri ve kabin memurlugu maaslari hakkinda bilginiz var mi?
+1 yılDÜNYA TİCARET MERKEZİ b3 blok 13. kat (kat değişmiş olabilir) gidiyosun bireysel başvuru yapıyosun
ya da TGS ak parti tarafından yönetilen bir firma belediye aracılığıylada (tabi torpilin varsa) iş başı yapabilirsin
internet üzerinden maalesef başvuru almıyorlar (sebebini yukarıdaki cümleden anlamışsındır sanırım)
Havaş a istasyonlardan bireysel başvuru yapabileceğin gibi internet üzerindende başvuru yapabirsin https://online.havas.net/tr/webbasvuru/
ancak seni havalimanına 4 senesini vermiş biri olarak uyarmak isterim
eğer yabancı dil konusunda iyi değilsen ve eğitimin belli bir düzeyde değilse hiç bulaşma yoksa yaşadığına isyan edersin118 Yorumla
Soran+1 yıl2 dil bilirim lise mezunuyum. Tgsye cok ugrastim olmuyor dediginiz gibi ilan yok napicam ne edicem bilmiyorum tgsde miydiniz?
- +1 yıl
yok ben güvenlik işi yaptım ama işim gereği sürekli o firmalarla içiçeydim neyin ne olduğunuda iyi bilirim
Soran+1 yılSu an alim olup olmadigini bilmiyorum alimi kaciririm diye cok korkuyorum :( inanin elim kolum bagli kaldim ne yapicam bilmiyorum
- +1 yıl
toplu alım diye bişey yoktur bu firmalarda boşuna bekleme
bir sabah işe gelirsin nüfus 2 ye katlanmış olur başka gün gelirsin yarıya iner
boşuna alım zamanı falan bekleme bu firmalar her gün alım yaparlar ama sen gidip birebir sorduğunda şu an alım yok daha yeni yaptık derler
10 sene her hafta git yine aynı cevbı alırsın çünkü hepsi partilere bağlı çalışırlar
yani TORPİL TORPİL TORPİL
akp den tanıdığın yoksa boşuna ne umut bağlayıp bekle nede başvur çünkü tanıdığın yoksa alacağın cevap klasiktir
bizimle ne alakası var alım yapıyolarsa kendileri alır bizim bir alakamız yok !!! :D :D :D
ama tanıdığın varsa ne ala ertesi gün iş başı yaparsın ;)
Soran+1 yılUmidi kesmem gerek galiba cunku tanidigim yok. Yazin yapmislar en son alimi... cok tesekkur ederim
- +1 yıl
bak ya daha yazın yapmışlar son alımı diyosun yok yavrum öyle bişey yok
her gelene aynısını diyolar yaa :D
Soran+1 yılTgs de bir arkadasim var samimi degiliz ama o girdi. Hayirlisi artik. Zaman ayirdiniz saolun. Tesekkur ederim
- +1 yıl
Rica ederim ne demek
- +1 yıl
@Soner1234 ne kadar çalıştığın belli oluyo kardeş ben farklı adresmi verdim zaten ikisi yanyana :)
o eksi veren davarlar kim ciddi ciddi meraklanmaya başladımyahu :))
Acaba koyun sürüsünden kaçanlar olabilirmi? :D D - +1 yıl
Sana yalan borcumuzmu var ikisi yanyana degil bikere ortalarindan cadde gecer ucer blokdan olusur bir taraf egs bloklaridir bir taraf dunya ticaret merkezinin bu firmanin icerisindede calistim hangi bloklarda oldugunu hatirlamiyorum o kadar dunya ticaret merkezinde teknik ofusden kamilin numarasini vereyim sana istersen diger egs bloklarinda kimin numarasıni istiyon onu söyle sen teknik ekipden vereyim:)
Soran+1 yılNumara vereceginize bana yardim edin :D
- +1 yıl
@soner1234
Allah aşkına bir git işine gücüne bak ya arsa satın almıyoruz adres tarifi veriyoruz ada ada pafta pafta detayamı girecez
Neyin havasını atıyosun yok onun numarası yok bunun numarası
DTM ve EGS merkez yönetim güvenlik ofislerinde çalıştım sana değil teknik inşaatkarının temelini atan ustabaşının kütüğüne varana kadar evrak çıkartırım
Hayır arkadaş anlamıyorum
İkimizde aynı atmosferden soluyoruz da sen o oksijeni nasıl yakıyosun? Nedir bu havalar? Bayılıyomusunuz kendinizi rezil etmeye... - +1 yıl
Üste çıkma çabalarını anlıyorum fazlasiyla egoist ve hayata sadece kendi dunyasindan bakan bir adamsın gerci adammısin orasınıda bilemem burada muhabbet ediyoruz sen neyin peşindesin bu tepkiler neden dalga gecmeye çalıştın bende sana yanıt verdim adam kızmış sinirlendigi şeye bakya:))
- +1 yıl
@Soner1234
İnsan gibi söylüyorum anlamıyosun
Demekki anlayacağın dilden konuşacaz
SKTR GT !! - +1 yıl
tgs telefonlara neden cevap vermiyo acaba? :/
Yakın arkadaşım havaşta ingilizcesi idare eder 4 yıldır çalışıyor memnun gibi bende uni. de stajimi Thy de yapmıştım kalmak icin uğraştım ama torpilim olmadığından kalamadim. O zamnlar tgs degildi. Ama ingilizcen iyiyse mutlaka şansını dene, çünkü hep torpille aldıkları elemanlar çalışıyor çoğu ilkokul ingilizcesiyle çalışıyor :))
15 Yorumla
Soran+1 yılVay anasini ya. Ben cince ve ingilizce biliyorum surunuyorum resmen. Adalete bak ya. Nasil alim yapiyolar biliyo musun? Hic ilan cikmiyo ya
Soran+1 yılEvet evet bir kac senedir ilan acmiyolar. Ben ucus hostesiydim yere gecmek istiyorum. Tgs tekrar denemicek misin?
Soran+1 yılSag ol. Sansa cok ihtiyacim var
+1 yılHavas sadece yolcu tasiyo hava alaninda calismak istiyosunda napmak istiyosun ben celebide calistim yolcu hizmetleri memuru olarak sinavlarina giriyosun 2 tane bir tanede mulakati var gecersen girersin
14 Yorumla
Soran+1 yılYolcu hizmetlerini istiyorum. Havas sadece yolcu tasimiyor yolcu hizmetleride var harekatcisida. Tgsyi istiyorum aslında
- +1 yıl
Her yerde yok baska bir sehir istersen bigun cok zorlanirsin tgs ve celebi rahat cogu yonden celebide dedigim gibi oluyo
Soran+1 yılEvet tgs rahat. Olsa iyi olurdu..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
sivil hava ulaştırma bölümü öğrencisiyim stajımı tgsde yaptım sana söyle söyliyim dil biliyosan eger benden daha öndesin onu söyliyim bölüm filan bakmıyolar. havaş iyidir tgs devlet yeri olduğundan ben pek sevmedim stajda işlerin yürüyüşü bana pek uymadı. bu ocak subat aylaında sınav yapıyolar havas celebi filan netten sitelerinden cv oldur seni çağırcaklar belli bir yerleri var sınav yaptıkları.2 aşamalaı sınav oluyo ilk yazılı mülakat burada normal mantık soruları soruyo bide ingilizce testi var bunu gecersen sözlü mülakat var 2 3 kişiyle odada mülakata giriyosun gecersen bunuda ki yazılıyı gecenler bunu %90 gecıyo havacılık ailesine hoş geldin :) umarım yardımcı olabılmısımdır :)
27 Yorumla
Soran+1 yılCok tesekkurler aslinda amacim tgsye girmek fakat alim yaptiklari belli bir donem var mi? Ilan acmiyolarmis :(
- +1 yıl
işte dediğim gibi Şubat başı gibi yapoıyolardı mülakatları biz o zamanlarda girmiştik. sitelrine gir cv doldur istersen bir çağırıyolar zaten. nerelisin bilmiyorumda ingilizce yeterli sna çincenin pek dikkate alıncanı sanmıyorum ben şahsen.. almanca rusca filan olsaydı çok daha iyiydi bence :D dediğim gibi Şubat başı gibi filan yapıyolardı mülakatları
Soran+1 yılCok saol istedigim cevap buydu. En iyi cevabi secmeseydim kesinlikle seni secerdim. Cok cok tesekkurler. Cv verdim elden. Ilan acmiyolarmis olmadi bir daha giderim.
Soran+1 yılCok tesekkurler. Iyi geceler
- +1 yıl
İngilizce sınavlarında ne tarz sorular cıkıyo yardımcı olabilirmisin?
- +1 yıl
@Ppıtırcıkk dyned sistemi üzerinden yapılıyor artık PC üzerinden. tgsyemi basvuranlardansin?
2 dil bilmen gayet güzel bir durum ama bu işler için büyük şans gerekli diye biliyorum. çok bilgim olmadan ufak bir dipnot geçeceğim, bir arkadaşım akparti'den birinin yardımıyla 3 gün sonra işbaşı yapmıştı. akp gençlik koluna üye ol :) uzun vadede yatırım olabilir. güldüğüm için de üzgünüm.
33 Yorumla
Soran+1 yılVay beee 3 gun sonra demek.. hangi departman icin?
Soran+1 yılHavaalaninda ama dimi? Genel mudurluk degil?
Gizli Üye(30-35)+1 yılGerekli iş alımı olduğunda zaten THY'nin sitesinden bildiri yapılıyor ve başvurular alınıyor. Onun dışında gider kendin bireysel müracaat yaparsın ve ancak tekrar çalışan ihtiyacı olduğunda bu sefer ilk önce bu bireysel başvuru yapanları değerlendirirler ondan sonra siteden başvuru yapanları değerlendirirler. Bunun dışında torpil olmadı mı hayatta giremezsin ayrıca saçma sapan yardımcı olurum falan gibi yorumlar gördüm sanki kendilerini THY'de yönetici falan zannediyorlar, hem öyle olsa bile kolay kolay işe alınamıyor benim dayım THY tekniğin genel müdürüydü bir ara o bile bizim akrabalardan bir taneyi zor bela TGS'ye aldı sen düşün daha.
21 Yorumla
Soran+1 yılBenim torpilim falan yok. Ilan acilmasina gelince hiiiic oyle bir sey soylemeyin yillardir ilan acmiyolar isci ive sofor ilani veriliyo sadece ama dediginiz gibi torpil sart
+1 yılAtatürk havalimanında kısa bir süre görev yaptım ben herhangi bir havayolu şirketine vs. bağlı değildim fakat havaşta celebide birkaç tanıdık vardı ama uzun bir süre iletişim kuramadığımdan aradaki bağlar paslanmıştır mesela Onur bey vardı ozamanlar şu an hala oradamı bilmiyorum ama onun dışında Osman bey vardı o ayrıldı onu biliyorum bu kişiler ik personelleriydi muhabbetimiz vardı ama dediğim gibi zaman girdi araya, işe alımların çok zor ve dolambaçlı bir yol olduğunu falan iyi biliyorum. Bu arada personel alımı için bazı durumlarda ilan vermeden mevcut başvurular arasından alım yapılıyordu, bence gidip başvuru yapın çünkü dediğim gibi ilan olmadanda bazen havuzdaki cvlerden alım yapmak üzere mülakatlara çağırabiliyorlar. 2 dil biliyormuşsunuz sonuç alabileceğinizi umuyorum. Son olarak net üzerinden başvuru yapmayın kişisel olarak başvuru yapmanız daha mantıklı.
01 Yorumla
Soran+1 yılCv verdim elden ama aylar gecti... daha onceden tecrubem var ucus hostesiydim.
fazla maaş olmadığı biliyosun dimi? eğer küçük bir şehirde olman falan baya etkiliyo maaşı mesela küçük şehirde 1200 alırken büyük şehirlerde 1500 buluyo küçük şehirdeysen o yerin havaş veya tgs veya çelebi müdürüyle git direk konuş zaten küçük şehirde ingilzce fazlasıyla yeter eski kabin memuru olmanda baya etkili olur zaten eğer havaşda kadrolu olurssan bir yıldan sonra 3 ayda bir maaş ikamiyesi veriyolar
13 Yorumla
Soran+1 yılIstanbuldayim. Ilan acmiyo adamlar elden cv verdim tık yok
Soran+1 yılEvet sezonu olmadigi icin boyledir.. tuh ya
+1 yıldocs.google.com/.../viewform?usp=sf_link
Kardeş buyur sana link... Hala duruyorsan alımlar devam ediyor. İngilizcen varsa gözün kapalı doldur formu...
Ha bu arada 2. EİG yi verirsen bana sevinirim 😉 hayırlısı olsun inşallah04 Yorumla- +1 yıl
@özooooo92 tabi kardeş, ne demek... Doldurun diye verdim, keşke olsa da dua etseniz bana
- +1 yıl
@özooooo92 çok önemli mi? Nerden bulduğum? Üzümünü ye bağını sorma demişler 😉
dış ticaret sertifikası al ve bian önce özel gümrüklerde işe başla maaşın oldukca yüksek olacak.
13 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir aslinda. O nasil aliniyo?
- +1 yıl
özel gümrüklerde calısma sartlarını arastır. dil yeterliyse dıs ticaret sertifikasını 1 ay içinde temin edersin. Özel ihracat ithalat firmaları da dil bilen eleman arıyor sürekli. maaşları da cok güzel.
fiziksel özelliklerin yeterliyse hostesliğe de basvurabilirsin 4. 000 tl den baslayan maaşları oldugunu duydum. lise mezunu ve iyi dil istiyolar tabi bide güzellik.
Soran+1 yılAnliyorum cok tesekkur ederim bir bakiyim ben
Teknik bolum ile ilgili her türlü yardımcı olurum ucak bakim vs vs
210 Yorumla
Soran+1 yılOnu da ben bilmiyorum iste :) yolcu hizmetleri falan filan o tarz seyler olabilir :) yine de saol ama
Soran+1 yılbir torpilim yok ya :)
Soran+1 yılBasladim bile. Allahtan baska kimsem yok
Soran+1 yılSaol bunu bir halledebilsem iyi olurdu
Soran+1 yılAmin
- +1 yıl
Thy tenik veya herhangi bir teknik yardımcı olabilirmisin?
Burdan acik acik soyluyorum gidin akp genclik/kollarina uye olsun partide aktif olsun ve genclik kollari baskani ile arayi iyi tutun sonra herturlu ise girersiniz
41 Yorumla
Soran+1 yılDeniyim bakalim baska carem yok. Saol
Gizli Üye(30-35)+1 yılAlırlar seni TGS ye sezon açılmadan vermelisin başvurunu şu an almıyor diye biliyorum.
15 Yorumla
Soran+1 yılInsallah ya. 2 ay once verdim alim olup olmadigini nasil anlayabilirim?
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum
Soran+1 yılTuh ya. Saol yinede
Cevap sahibi+1 yılAnneme sorarim orada çalisiyor
Soran+1 yılZahmet olmazsa sorabilirsen cok sevindirirsin beni
+1 yılbence turizm işine yönel sen daha fazla kazanırsın.
20 Yorumla
+1 yılBen çalıştım havaşta ama amele işi valiz falan attım masa başını bilemem
12 Yorumla
Soran+1 yılyolcu hizmetleri istiyorum
- +1 yıl
Bilmiyorum onu sor git başvur
TGS zor gibi torpil olması şart ancak Çelebi var aynı hizmeti yapıyorlar ve Çelebi'ye girmek daha kolaydır. Eğer 2 dil biliyorsan pegasus'a operasyoncu olarak girebilirsin
03 Yorumla
Soran+1 yılCelebi mi? Allah korusun. Havas ya da tgs olursa iyi aslinda
Soran+1 yılAvrupa yakasindayim
Merhaba thy kabin memurlugu surecim devam ediyor. Florya'ya mulakat icin cagrildim ayrica pegasus misafir hizmetleri icinde kurtkoye cagrildim. Hamgisine oncelik vermeliyim ve Şu an hamgisi daha rahat sizce son olarak misafir hizmetleri ve kabin memurlugu maaslari hakkinda bilginiz var mi?
00 Yorumla
+1 yıl
GERİ GETİRME BÜYÜSÜ
( BÜYÜ BOZMA )
Selam, eşimle şiddetli geçimsizliğim vardı. uçurumun esigindeydim artık bitmek üzereyken MEDYUMCAN DEDE hocamla karşılaştım 9 günlük çalışmasının etkisinden sonra eşim ayaklarıma kapanıp af diliyor çok memnunum mutluyum ALLAH razı olsun MEDYUMCAN DEDE hocamdan. numarasını bırakıyorum, çok memnum kalacaksınız çok samimi konuşuyor. 0545 839 67 2200 Yorumla
+1 yılHavaalanında bulundum bir dönem. Bahsettiğin şirketler ilana çıksa bile içeriden telefonla hallediyorlar kimin girip, kimin çıkacağına. Tanıdık yoksa zor bile değil, imkansız.
11 Yorumla
Soran+1 yılTanidigim yok cok torpil donuyo cok...
Aranan sartlar torpil tabi sansi yaver gidip giren arkadaslarda oldu. intwrnetten form doldur gonder.
01 Yorumla
Soran+1 yılAh ah o torpil ben de yok
internet başvurularını kesinlikle dikkate almıyorlar bilgin olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılElden mi vermem gerek?
Ne yazık ki bilgim yok
10 Yorumlaİngilizceyi geç! Çince biliyorsun, kendini Havaş ve TGS gibi firmalarda kendini çürütmek mi istiyorsun...
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet :)
Hiç tavsiye etmem aldıgın paraya göre seni köle gibi kullanıyorlar çalışan bir çok arkadaşım oldu 10 günde kaçıolar çok ihtiyacın yoksa deneme bence ne gece çalıştıgın belli ne gündüz saçma sapan çalışma saatleri var
00 YorumlaHangi pozisyonda çalışacağına bağlı. Benim bir arkadaşımın yabancı dili orta seviye türkçe (adam türk ve bunun harici hiçbir yabancı dili yok), çalışıyor. Ama yaptığı iş büyük ihtimalle angarya.
04 Yorumla
Soran+1 yılYolcu hizmetleri olabilir
Soran+1 yılInsallah ya
Gizli Üye(36-45)+1 yıl2 dil biliyosan niye havaalani gibi insana deger verilmeyen yeri istysun? Dis ticaret uzmani ol, hem gezer hem insan gibi yasarsin..
10 YorumlaBilmiyorum kanka zaten eski 13 gün önce paylaşmışın :d
05 Yorumla
Soran+1 yılAma hala guncel :)
Soran+1 yılCince, ingilizce
+1 yılya seni tanısaydım alırdım tgs ye de neyse :) ablam insan kaynakları :)))
05 Yorumla
Soran+1 yılSaol yine de. Girmek icin ne yapmak gerek onu soyleyebilir misin? Kendi imkanimla da ugrasmak isterim
- +1 yıl
çok büyük torpil dönüyor bu işlerde, yazın bende orda başlayacağım.
lise mezunu olman biraz sıkıntı.
iki dil bilmen + her zaman.
hangi departmanda çalışmayı düşünüyorsun?
Soran+1 yılYolcu hizmetleri istiyorum ama sart degil digerleride olabilir. Sen hangi departmanda calisicaksin?
- +1 yıl
ben üni okuyorum aynı anda haftada iki gün boşum olacak part time olarak çalışcam.
operasyonda.
sen bilet checkin de çalışabilirsin, vardiyalı olarak falan.
Soran+1 yılEvet evet olsunda fark etmez bana.. ilan acmiyolar napicami bilmiyorum gittim cv verdim 2 ay once ama nafile :(
Eqee Bir İnsan Senin YureqinLe Oynarsa AsLa Acimadan Gözünü Kırpmadan Ondan İntikam AL Senin Yureqini Acitiysa Sende Onun Hayatini Altüst Et Sakn Ama Sakn Arkana Bile Bakma Kaybedersin
01 Yorumla
Soran+1 yılNe diyon abla?:)
Gizli Üye(30-35)+1 yıl1 neden illa havaş 2 donanımlısın ama torpil eksik 3 bu 2 dille birçok yerde iş bulabilirsin havaş neden illa
07 Yorumla
Soran+1 yılTgsde olur :) havaci olmak istiyorum
Cevap sahibi+1 yılben torpilsiz almadıklarını biliyorum ama en büyük torpil tabi ki Allahindir bilemedim şu an baska is arasan aninda bulabilirsin
Soran+1 yılTorpil yuzunden kaybediyorum adam turkceden baska bir dil bilmiyo ama istedigim pozisyinda calisiyo haksizlik
Cevap sahibi+1 yılaynen sen dua et birde bir akp binasına yol al derim :)
Soran+1 yılCok dua ediyorum :/
Cevap sahibi+1 yıliller çok ters benim sülalede Akp li yani görevliler de var torpil dönüyo cidden yani inşallah girersin ama başka yerleri de zorla 2 dille şirketler bile saldırır sana cidden
Soran+1 yılSaol bakalim hayirlisi..
+1 yıliçinde kalbinde iman allah sevgisi olduktan sonra hiç bir şart gerekmez
01 Yorumla
Soran+1 yılInsallah
havaşı tofaş okudum benden çok bişey beklememek lazım
31 Yorumla
+1 yılfirmaların web sayfalarını incele gerekli bilgiyi bulursun :;)
01 Yorumla
Soran+1 yılYok ki :)
Tgs zor da havas ya da çelebi ye girebilirsiniz. Tgs için parti kovalamak lazım
020 Yorumla
Soran+1 yılOfff :( tgsyi cok istiyorum aslinda
Soran+1 yılEski hostesim. Ingikizce ve cince iyi derecede.
Soran+1 yılHayir cunku lise mezunuyum
Soran+1 yılCelebiye girmem ama havas olabilir
Soran+1 yılBen celebi hakkinda ilk kez yorum yapiyorum. Celebiyi uzak tutsun Allah.. git çalışan herkese sor sabaha kadar olumsuz konusur
Soran+1 yılBilemem onu ama diger firmalara gore cok dusuk aliyolar ve daha fazla calisiyolar
Soran+1 yılVardiyali calismayi seviyorum giriyim oraya yeter
Soran+1 yılInsallah ya
- +1 yıl
Maalesef torpil iletti var. Giremezseniz kötü olduğunuzu düşünmeyin sakın. Ne kadar kötülerin olduğunu anlatamam size içeride. Malum sebepler işte. Detaya inip göze batmak istemem. Bir seferinde çok şaşırdığım bir olay yaşamıştım. Adam bundan paçayı kurtaramam fotosunu falan çeker misiniz olayın benim için diye rica etmişti. Uçağı seferden almıştık harekatçı nın uyarısıyla gittiğimiz uçaktı
Soran+1 yılHak etmeyenlerin oldugunu bildikce cok moralim bozuluyo :( ne yapicam ne edicem bilmiyorum herkese sorup sorusturuyorum ama yardim eden yok
Soran+1 yılMaalesef ki oyle. Ise uygun olmasam zaten utanir girmem. Saolun
Benim kuzen vardi o calisiyodu ilk once saglik kontrolunden geciuosun sonra ingilizce testi var torpilliysen ona bile gerek yok
06 Yorumla
Soran+1 yılbir torpil yok iste :(
Soran+1 yılYanlis anlamıyorum. Onceden ucus hostesiydim zaten
Soran+1 yılSormam garip olabilir ama ilan acmiyo bu adamlar el altindan aliyo
+1 yılTorpil bulabilirsen her kapı sana açılır.
11 Yorumla
Soran+1 yılDogru dedin o da bende yok
Eger sabiha gokcen dusunursen ozelden yaz.
27 Yorumla
Soran+1 yılAtaturk'e daha yakinim. Orasi cok uzak
Soran+1 yılSaol
Soran+1 yılArkadasim kafan iyi mi? Ataturke daha yakin evim
- +1 yıl
Tenik bölüm için olabilir mi?
- +1 yıl
selam merhaba sabiha gökçen havaalanında aktif olarak devam etmekte misin acaba?
önce kendine bir Dayı bulucan, yoksa hiiiç uğraşma
22 Yorumla
Soran+1 yılO dayi da ben de yok
ben sana kanal bulabılırım aslında tgs den
114 Yorumla
Soran+1 yılNasil yani? Senden bu soruya cevao beklemezdim :)
Soran+1 yılBeni tanimazsin uzaktan takipcinim :) bana bu iyiligi yaparsan cok sevinirim.
Soran+1 yılTamam, kimligimi ifsa ederim :)
Soran+1 yılOldu o zaman :) haber bekliyorum senden.
Soran+1 yılGunun sorusu zaten :) bulamaman imkansiz
Soran+1 yılYandik o zamn
Soran+1 yılUlasirim ama noldu?
+1 yılYabancı dil Şart diye biliyorum..
11 Yorumla
Soran+1 yılGuncellemede zaten yaziyo. Cince ve ingilizce biliyorum
internetten başvuru yapıldığını duymuştum ama şehre ve firmaya göre değişebilir.
00 YorumlaTgs girmek üçün askerlik şartı tecilli mi yoksa yapmış mı olması gerek
00 YorumlaIyi torpil ve iyi bir vücut
110 Yorumla
Soran+1 yılEski ucus hostesiyim zaten. Torpilim ama lakin
Soran+1 yılTorpilim yok
Soran+1 yıl25'e girdim.
Soran+1 yılSacmalik. 30'a kadar yolu var
Soran+1 yılFantezilerini suslemicem adam gibi yardimci olucaksan ol
Soran+1 yılBenim de fizigim iyi ! Iyi olmasam hostes olamazdim!!!
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir thy kabin memuru olarak sana verebileceğim tek tavsiye "aklın varsa havacılıktan uzak dur" bak biz istesek de bırakamıyoruz şuan. :(
11 Yorumla
Soran+1 yılBen de hostestim zamaninda havaciligi iyi bilirim. Herkes sevemez havaciligi ama ben cok seviyorum
Gel THY na alayım seni :)
07 Yorumla
Soran+1 yılEski ucus hostesiyim zaten :) thynin yer hizmetlerini istiyorum yapsana be :) sevaba girersin
Soran+1 yılSen nerde calisiyosun? Ozel bir sirkette hosteslik yaptim. Thyde alim yok o yuzden yere gecmek istiyorum
Soran+1 yılOzellikle hangi ay/aylarda yapiliyo?
Soran+1 yılYolcu hizmetleri memuru olmak istiyorum. Sen?
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇok güzel yerler inş girersin
11 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah arkadaşım inşallah
+1 yılbir bilgim yok maalesef :/
#HangimizSevmedikツ10 Yorumlabiraz yabanci dil lazim unu biliyom =))
02 Yorumla
Soran+1 yıl2 dil biliyorum.
+1 yılyok ben çalışmıyorum panpiş
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam cinim
Iyi biliyosan yabancı dili sorun olmaz
10 Yorumla
+1 yılsen çinceyi nerden öğrendin yaaa maşşallah...
00 Yorumla
+1 yılSitesine gir bak herşey yzar orda
01 Yorumla
Soran+1 yılIlan acmiyolar
+1 yılÇince biliyorsan her türlü alırlar merak etme :)
02 Yorumla
Soran+1 yılAdamlar el altindan alim yapiyo beni oturdugum yerden kesfedicekler degil herhalde :D
- +1 yıl
:))
En iyi cevap tatmin edici değil mi?
03 Yorumla
Soran+1 yılGunun sorusu olmadan once secmistim daha tatmin edici cevaplar bekliyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılooo çince bilmen iyi ya. çok zor bir dil diyorlar
01 Yorumla
Soran+1 yılYillarimi aldi
+1 yılTamamen bagimsizim konuya :D
00 Yorumlarizeli olman yeterli ;)
01 Yorumla
Soran+1 yılRizeli degilim :) ama karadenizliyim
Turkish Ground Services
THY 'nin degilmi?05 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılEl altindan aliyolar ilan acmiyolar
+1 yılYabanci dil sart bir kere gerisi teferruat
08 Yorumla
Soran+1 yılCince ingilizce biliyorum
- +1 yıl
Avantajin var o zaman kardeş
Soran+1 yılAma adamlar hep el altindan aliyomus torpilim yok benim
- +1 yıl
İşte o olsa cok daha iyo olurdu maalesef simdi bir yerde tanidigin falan olduktan sonra rahatca giriyorsun biyere
Soran+1 yılEvet oyle ne yazik ki
- +1 yıl
Hayirlisi olsun dua et olur ins
Soran+1 yılInsallah yaaaa tesekkurler
- +1 yıl
Rica ederim. bacim
Gizli Üye(30-35)+1 yılnerelisin sen bodrum mu :D milas mı
01 Yorumla
Soran+1 yılIstanbul. Ataturk havalimani icin istiyorum
Oha Çince biliyor :O
00 YorumlaUçabilmek gerekiyo :D
12 Yorumla
Soran+1 yılCok gereksiz bir cevap yine de saol
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen turizm mezunusun demi
00 Yorumla- Devamını Gör (15)
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar