Belediyede stajyerlik yapıyorum başkanın ve yardımcılarının olduğu toplantıya daldım, neden kafana göre toplantıya giriyorsun dediler suç bende mi?

6-7 kişi vardı aslında girmiyordum ama başkan yardımcısının odasında oturan adam gir birsey olmaz dedi belediye calisani sandım girdim sonrasında neden kafana göre giriyosun diye kızdılar evet kızmakta haklilar hatta bana ders oldu ama odaya girmeden önce o kadar insan neden uyarmadı tek suç bende mi yani😔?

Belediyede stajyerlik yapıyorum başkanın ve yardımcılarının olduğu toplantıya daldım, neden kafana göre toplantıya giriyorsun dediler suç bende mi?
Cevapla