Müdürle haftalık toplantımız oluyor ve ben orada temizlik ve caycilardan şikayetçi oldum sizce yanlış mı yapmışım?

Toplantı zaten olumsuzlukları çözmek için. Çaycı çay getirmiyor temizlik görevlisi temizlik yapmıyor. Çok doldum ve bi anda ben bunlara tahammül edemiyorum diye söyledim. Sizce yersiz mi olmus. Yeni yönetici kadrosundayim. Ve caycinin havası binbesyuz. İnanın onun yaptığı işi yapmak isteyecek binlerce insan vardır tahammülüm kalmadı
Müdürle haftalık toplantımız oluyor ve ben orada temizlik ve caycilardan şikayetçi oldum sizce yanlış mı yapmışım?
Cevapla