Sürekli bakarız demişti biz saha tekniksiyeniyiz sabah baktım işlerim üzerime atanmamış bende dedim acaba izinlimiyim diye sormak istedim yazdım görüldü attı bizim watsap gurubumuz var Bi perşembe gününden demişti kimse izin istemesin diye onu tekrardan attı guruptan liste icinde zannettim kendimi degil mişim sizce sabah sormam çok mu saçma olmuş gözden düştüm sanırım müdür uzakdan akrabamız aynı köylüyüz zaten o aldırdı beni bu işe ama yinede ayıp oldu sanırım
Cumartesi için izin istemiştim müdürden geçen haftadan söylemiştim bakarız dedi duruma göre bugün sabah sordum ayıp olmuşmudur?
Akraba akrabaya iş ortamında daha ters davranır senin yaptığın hata değil akşamdan sormuş olsan daha iyi olurdu ama
0
13 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet dedigin gibi oluyor zaten hiç konuşmayız yabancı gibi sadece işten cıkartılmam için koruyor onun dısında bişey yapmıyor mesaj atsam ok der veya 👍bu işareti atar
Cıkmayı artık çok istiyorum değer verilmiyor burada bana hiç Bi izin istedim onu bile vermiyorlar yıllık izin hakkım var benim coğu kişi cıktı izine her konuda beni kullanırlar mesela ofisde araba yok beni cagrırlar okadar adam var içlerinden sadece beni çağrırlar bunlar çok zoruma gidiyor
Ofisde cogu kişi sıfır araba aldı banada verdiler bozuk arabayı sanayiden cıkamıyorum herkesin navigasyon kullanması icin elinde telefonu var benim elimde olan telefonu benden aldılar baskasına verdiler sanada yenisi gelecek haftaya dediler 2 ay oldu daha bekliyorum bana karşı böyle hep amaç ne sence
İşte akraba olarak işe alınmanın sana getirdiği dezavantajlar aynı durumu bende yaşadım tanıdık vasıtasıyla makina imalatına girdim zaten okuduğum bölüm ile ilgili iş 6 yıl aynı yerde çalıştım sonra bi tane aşçıyı kayakçı diye işe aldılar adama işi ben öğretiyorum birde duydum ki adam benden fazla maaş alıyor anında isyan ettim ortalığı birbirine kattım işten çıkarmak zorunda kaldılar tazminatımı alıp çıktım işten
Ben 850 lira alıyordum o 900 alıyormuş düşün 6 yıllık çalışanım adam daha işe gireli 2 ay olmuş ve işi ben öğretiyorum benden fazla alıyor kimse kusura bakmasın böyle bir haksızlığa göz yummam aynı maaş olmasına bile tahammül edemezdim
Ozamanlarda 50lira bile iyi paraydı tabi akraba vasıtasıyla işe girmek skntı biraz Şu an nerde calısıyorsun maaş iyi mi. İş bulabıldın mı cıkınca bende ondan korkuyorum cıkarsam iş bulamam
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Cumartesi için izin istemiştim müdürden geçen haftadan söylemiştim bakarız dedi duruma göre bugün sabah sordum ayıp olmuşmudur?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Akraba akrabaya iş ortamında daha ters davranır senin yaptığın hata değil akşamdan sormuş olsan daha iyi olurdu ama
Evet dedigin gibi oluyor zaten hiç konuşmayız yabancı gibi sadece işten cıkartılmam için koruyor onun dısında bişey yapmıyor mesaj atsam ok der veya 👍bu işareti atar
Sana tavsiyem biraz işi öğrenir öğrenmez yeni bir iş bulup çık ordan
Cıkmayı artık çok istiyorum değer verilmiyor burada bana hiç Bi izin istedim onu bile vermiyorlar yıllık izin hakkım var benim coğu kişi cıktı izine her konuda beni kullanırlar mesela ofisde araba yok beni cagrırlar okadar adam var içlerinden sadece beni çağrırlar bunlar çok zoruma gidiyor
Ofisde cogu kişi sıfır araba aldı banada verdiler bozuk arabayı sanayiden cıkamıyorum herkesin navigasyon kullanması icin elinde telefonu var benim elimde olan telefonu benden aldılar baskasına verdiler sanada yenisi gelecek haftaya dediler 2 ay oldu daha bekliyorum bana karşı böyle hep amaç ne sence
İşte akraba olarak işe alınmanın sana getirdiği dezavantajlar aynı durumu bende yaşadım tanıdık vasıtasıyla makina imalatına girdim zaten okuduğum bölüm ile ilgili iş 6 yıl aynı yerde çalıştım sonra bi tane aşçıyı kayakçı diye işe aldılar adama işi ben öğretiyorum birde duydum ki adam benden fazla maaş alıyor anında isyan ettim ortalığı birbirine kattım işten çıkarmak zorunda kaldılar tazminatımı alıp çıktım işten
Büyük haksızlık yapmıslar sana senden ne kadar fazla alıyordu
Ben 850 lira alıyordum o 900 alıyormuş düşün 6 yıllık çalışanım adam daha işe gireli 2 ay olmuş ve işi ben öğretiyorum benden fazla alıyor kimse kusura bakmasın böyle bir haksızlığa göz yummam aynı maaş olmasına bile tahammül edemezdim
Ozamanlarda 50lira bile iyi paraydı tabi akraba vasıtasıyla işe girmek skntı biraz Şu an nerde calısıyorsun maaş iyi mi. İş bulabıldın mı cıkınca bende ondan korkuyorum cıkarsam iş bulamam
Tabiki ordan çıktım farklı bir firmada o dönem 1100 liraya işe başladım
Şu an o sektörde değilim evet 7 yıldır bir yerde çalışıyorum
Yıl kaçtı
2008 de işten çıktım o tanıdığın olduğu yerden
Özel sektör çok skntı
Listede adin yoksa izin vermek istememiş
Bunu bende sabah sordum çok şaçma olmustur degil mi. Neler demiştir kim bilir
Evet hoşuna gitmediği belli görüldü yapmış
Görüldü atıp guruptan yazdı o mesaja tekrardan cevaplamıs nokta atmıs.