Cumartesi için izin istemiştim müdürden geçen haftadan söylemiştim bakarız dedi duruma göre bugün sabah sordum ayıp olmuşmudur?

Sürekli bakarız demişti biz saha tekniksiyeniyiz sabah baktım işlerim üzerime atanmamış bende dedim acaba izinlimiyim diye sormak istedim yazdım görüldü attı bizim watsap gurubumuz var Bi perşembe gününden demişti kimse izin istemesin diye onu tekrardan attı guruptan liste icinde zannettim kendimi degil mişim sizce sabah sormam çok mu saçma olmuş gözden düştüm sanırım müdür uzakdan akrabamız aynı köylüyüz zaten o aldırdı beni bu işe ama yinede ayıp oldu sanırım
Cumartesi için izin istemiştim müdürden geçen haftadan söylemiştim bakarız dedi duruma göre bugün sabah sordum ayıp olmuşmudur?
Cumartesi için izin istemiştim müdürden geçen haftadan söylemiştim bakarız dedi duruma göre bugün sabah sordum ayıp olmuşmudur?
Cumartesi için izin istemiştim müdürden geçen haftadan söylemiştim bakarız dedi duruma göre bugün sabah sordum ayıp olmuşmudur?
Cevapla