Kızlar Bir Adım Öne Yaşım 25 olmak üzere hala KPSS çalışıyorum, geç mi kaldım sizce? (Sayfa 2) Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 77 Yapay Zekaya Sor Yaşım 25 olmak üzere hala KPSS çalışıyorum, geç mi kaldım sizce? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 14 kişi beğendi
Vaneksas Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Sacmalama istersen, hersey için hala erken pes etme. 0 0 Yorumla
LothlorienElfs Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Hayır kesinlikle kalmadin nice emeklilik yasi geçmiş iş yapan memurlar var tam zamani bile hatta 0 0 Yorumla
Bahtiyar4747 Takip Et Xper 1 Yaş: 33 +1 yıl 20 yaşında gitmişsen 24 yaşında mezun bir yil kayıp sadece 😀 Onu da mezun oldun ara verdin say. 0 0 Yorumla
nrdnn1 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Bende 25 yaşındayım üniversitesi okucam tekrar sınava girecem 0 0 Yorumla
SaMedR Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl hic bir sey icin gec degil, son nefesimize kadar vakit var 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl ben 22 yaşındayım ilkokul 3 terkim senin kadar dert etmedim kaç yaşında insanlar var halen okuyorlar 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bende aynı şeyleri kafaya çok takıyorum 21 yaşındayım üniversite okumadım içimde kaldı ama şimdi sertifika için bir kursa gidiyorum. 0 0 Yorumla
Yağmurrluu Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Herkes aynı yollardan geçiyor, geç kalmadın. 1 0 Yorumla
Bitterligill Takip Et Bilge Yaş: 39 , eic 85% +1 yıl Yaşım 36, gerisini söylememe gerek yok :) 1 0 Yorumla
Besara Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 90% +1 yıl Okumanın yaşı yok hedeflerinin peşinden git 1 0 Yorumla
kdsljdkspalsls Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 422 cevap paylaştı. Ben 16 yaşında okulla bağımı kopardım 0 0 Yorumla
Atakan222 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Valla 2010 dan beri giriyorum nesi ters bunun? 0 0 Yorumla
beniseviyorum Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 82% +1 yıl Ben bıraktım yeter ya kafam almıyor 0 0 Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ülkede tüm gençlerin kurtuluşu kpps oldu 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl 28yasima girdm tyt sinavina gircm bende senin gibi oldm 0 2 Yorumla Gdhdjkdk +1 yıl Bende 26 bana yazar mısın? Bende sınava gircem Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ekledm Yorumla
CAGRI16 Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 61% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 358 cevap paylaştı. Olur be hicbirsey için geç degil 0 0 Yorumla
Rukama Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl 32 yaşında atanan var sen daha çok gençsin 0 0 Yorumla
Getirbimutluluk352 Takip Et Yoda Yaş: 103 , eic 93% +1 yıl Hayırrrrr benim arkaaaaaş 32 sinde 74 le atandı 0 0 Yorumla
Krykos Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 97% +1 yıl Ben 36 yaşındayım çalışıyorum 😂 sana ne olmuş be 0 0 Yorumla
Leading_Leader Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 880 cevap paylaştı. Bir ayağın çukurda desek yeridir. 1 0 Yorumla
çilingiroğlu-61 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 336 cevap paylaştı. Oku oku bırak şimdi yaşı 0 0 Yorumla
dreamliner61 Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 887 cevap paylaştı. hiçbir şey için geç kalmış falan değilsin. 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,9b cevap paylaştı. Hiçbirsey için geç değildir 0 0 Yorumla
sosyete_kizi Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 71% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 341 cevap paylaştı. Evet geç 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Evde kalmışsın geçmiş olsun 0 1 Yorumla tugce082000 +1 yıl Daha 25 yaşında 🙄 Yorumla
Mertizm2834 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 848 cevap paylaştı. Hayir 0 0 Yorumla
falcıcadalozz Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Yaşım 30 geçti hâlâ üniversiteye çalışıyorum 0 0 Yorumla
sonumsunsen Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Ben de 29 yks calışıyorum okumanın yaşı yoktur 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Sacmalama istersen, hersey için hala erken pes etme.
Hayır kesinlikle kalmadin nice emeklilik yasi geçmiş iş yapan memurlar var tam zamani bile hatta
20 yaşında gitmişsen 24 yaşında mezun bir yil kayıp sadece 😀 Onu da mezun oldun ara verdin say.
Bende 25 yaşındayım üniversitesi okucam tekrar sınava girecem
hic bir sey icin gec degil, son nefesimize kadar vakit var
Hedefin bu ise geç veya erken kavramı olmaz.
ben 22 yaşındayım ilkokul 3 terkim senin kadar dert etmedim kaç yaşında insanlar var halen okuyorlar
Bende aynı şeyleri kafaya çok takıyorum 21 yaşındayım üniversite okumadım içimde kaldı ama şimdi sertifika için bir kursa gidiyorum.
60 ta çalışan gördük normal
Herkes aynı yollardan geçiyor, geç kalmadın.
Yaşım 36, gerisini söylememe gerek yok :)
Okumanın yaşı yok hedeflerinin peşinden git
Ben 16 yaşında okulla bağımı kopardım
Valla 2010 dan beri giriyorum nesi ters bunun?
Hiç bir şey için geç değil
Çalış kazan yaşa takılma
Ben bıraktım yeter ya kafam almıyor
Hicbir şey için geç değil çalış tabi
Ülkede tüm gençlerin kurtuluşu kpps oldu
yok 30 a kadar yolu var
28yasima girdm tyt sinavina gircm bende senin gibi oldm
Bende 26 bana yazar mısın? Bende sınava gircem
Ekledm
Oku kardeş yaş sinirimi var
Bence geç değil. Kafana takma
Hepimiz aynıyız canım ya
Olur be hicbirsey için geç degil
32 yaşında atanan var sen daha çok gençsin
Hayırrrrr benim arkaaaaaş 32 sinde 74 le atandı
Hayır geç değil bence
Hiçbir şey için geç değil
Ben 36 yaşındayım çalışıyorum 😂 sana ne olmuş be
Hiç geç değil çalış kazan
Bir ayağın çukurda desek yeridir.
Oku oku bırak şimdi yaşı
hiçbir şey için geç kalmış falan değilsin.
Yok canım neden geç olsun
Gec olsun güc olmasin
İnşallah gönlünce olur, atanırsın.
Senden 3 yaş büyüğüm yeni atandım
Hiçbirsey için geç değildir
Biraz geç kalmışsın gibi
Evet geç
Evde kalmışsın geçmiş olsun
Daha 25 yaşında 🙄
Evet
Hayir
Asla gec degil
boş ver evlen geç
Bn 26 da atandım niye geç olsun ki
Okumanin yaşı olmaz
Normall
hiç bişey için geç kalınmaz
Hayır
Klasik Türk genci
Hiçbir şey için geç değil
Yaşım 30 geçti hâlâ üniversiteye çalışıyorum
Ben de 29 yks calışıyorum okumanın yaşı yoktur
Geç değil
yoo kalmadın
Biraz sanki öyle olmus
35 inde atanan var sen neyin derdindesin
Hayır geç değil