Yaşım 25 olmak üzere hala KPSS çalışıyorum, geç mi kaldım sizce?

Üniversiteye 20 yaşımda gittim bu yıl hazırlanıyorum sınava sınıf öğretmeniyim ataması yüksek aslında bu kadar uzatmamın sebebi özel hayatım diyebilirim sevdiğim kişi tarafından yarı yolda bırakıldım biraz sıkıntılı bı dönemdi şimdi atanıp yeni bı hayata başlamak istiyorum ama yaşımı çok takar oldum

Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize çok teşekkür ederim yazdıklarınız beni çok mutlu etti bu yıl çok çalışıp atanıcam kendime inanıyorum 🙏🌸
Yaşım 25 olmak üzere hala KPSS çalışıyorum, geç mi kaldım sizce?
Cevapla