Gizli Üye(30-35)+1 yılYaş ilerledikçe insan kendine yaşlı gözüyle bakıyor bence bu tamamen ailesel bir psikolojik durumdan kaynaklı diye düşünüyorum yaşı büyük olanlar okuyor hiç kötü düşünmüyorda 20 li yaşlara geldiginde insan kendini yaşlı zannediyor tam tersine tuhaf halbuki 30 a kadar vakti var insanın nasip kısmet çalışırsın olursa olur olmazsa kimse acindan ölmemiş asgari ücrette az değil girer çalışırsın rızık bol
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılİstersen 25 yaşında üniversite yapıp, 31 yaşında kpss sınavına gir. Bu çok normal bir şey. Sen eğitimini bitirdin mi? Evet bitirdin. Altın bileziğini koluna taktın mı? Evet taktın. Olabilir insanların hayatlarında maddi, manevi, aşk, bazı özel nedenler yaşar. Yaşıyoruzda. Önemli olan, tekrar kendimizi düzenleyip, kendimiz için bir şeyler yapmaya başlamaktır. Kafana takma derim. Zaten çoğu kişi 25 yaşında kpss yapıp, atanıyor. Veya atanamıyor özel bir kurumda, farklı bir sektörde çalışıyor. Ben senden gurur duyuyorum. Ve hedeflerinde ilerlemeni her zaman istiyorum. Başarılar dilerim. Hiç bir şey için geç değil unutma...
22 Yorumla
Soran+1 yılAilemin bile vermediği motivasyonu sen verdin bana çok teşekkür ederim 🙏🌸
- +1 yıl
Yaaaaa canım beniiiimmmm❤❤ motive verdiysem ne mutlu banaaaaa
+1 yılÇok geç hocam ben 23 yaşımdayım üni okudum boş yere reşit olunca anlayıp gitmeliydim bu ülkede diploma karın doyurmuyor bu yaştan bu satten sonra hala bir şey olamadıysak bu ülke gençliği geçirip yaşlılığa yatırım yapmak için doğru bir yer değil demektir.
12 Yorumla- +1 yıl
Önemli olan bilgi zaten bilgi için okul okuyoz
- +1 yıl
Bilgiyle eş güdümlü somut değerler de üretmek önemli. İhtiyaçlar piramidindeki eksik halkayı salt bilgiyle tamamlayamazsın.
Ben bu yaşta yazılım mühendisliği ya da güzel sanatlar okumayı düşünüyorum, hangisi olacağına karar vermedim. Sen daha yolun çok başındasın, geç değil hiçbir şey için.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 9,7b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, hayır geç kalmadınız yani şu anda taşı sıksanız suyunu çıkarırsınız yani öyle söyleyeyim size. Halen çok genç, çok dinamiksiniz. Yeter ki kendinizi bırakmayın ve doğru bildiğiniz yoldan şaşmayın. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
11 Yorumla- +1 yıl
Güncellemeyi okudum ve sizin adınıza çok sevindim :)
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılGeç kalmadınız bence
00 Yorumla
+1 yılGeç değil ben 22 de başladım 27 de mezun olacağım, benim de psikolojik problemlerim vardı ama aştığıma çok mutluyum, yaşadıkça çabalamaktan vazgeçmemeliyiz
30 YorumlaBen 30lu yaşlarda bile denedim. Pes etmeyin. Ama verimli çalışmak önemli. Doğru yol gösterenlerle. Misal tarihte ramazan Yetgin tavsiye ederim kesinlikle videoları takip edin.
20 Yorumla
+1 yılBen 26 yaşımda hazırlanmaya baslicam okulun bitmesini bekliyorum haziranda hiçbir şey için geç değildir azmini kaybetme erkek işleri zamanı gelince hayırlısı de
10 Yorumla
+1 yılmoralini bozma çok gençsin bende geçen sene aynı durumdaydım
atanır atanmaz hayatın rayına oturuyor canını sıkma12 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten mi ya inşallah hala umudum var
- +1 yıl
Atanınca hepsini unutuyorsun merak etme
Hiçbir şey için geç değildir bu senin hayatın insanlar 70 yaşında sınava hazırlanıyorlar. Güzelce çalış inanıyoruz sana başarabilirsin 🩷
20 Yorumla
+1 yılBölümün xok güzel atamasi da bol olan bi bölüm okul bitmiş tek atanmak kalmış niye dert ediyorsun bu yaşta tekrardan uniye başlasan hadi anlarım ama bitmiş artık kpss işin kalmış tek. Hiç takılacak bisy yok şöyle düşün 26 yaisnda olup aşçı yardımcılığı yapan bi tanıdığım var. Yani onu kötülemek istemiyorum yanlış anlama ama sen ogretmen unvanını alacaksın bu yaşta öyle düşün hiç okumama8s da olabilirdin
00 Yorumla
+1 yılYaşında bi sorun yok. Bi daha kimseye bağlanma. Emin ol kariyer yapmak seni daha çok tatmin edecek. Başarılar diliyorum sana. Umudunu da kaybetme sakın 🥳
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 833 cevap paylaştı.
+1 yılHiç geç değil. Kendine gel ve asıl şu sınava! Yaparsın sen. Çalışan neyi başaramamış ki? Hadi bakalım.
10 Yorumla - Kızlar Bir Adım Öne konusunda 848 cevap paylaştı.
+1 yıl24 yaşındayım geçen sene mezun oldum. KPSS bekledigim puan gelmedi. Tekrar hazırlanıyorum. Umudunu kaybetme. İstediğin sürece başarırsın
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılUmarım atanırsınız 🤲 okumanın yaşı yok çalışmanın da insan ne zaman kendinde o gücü hissederse o zaman hayata atılır böyle düşünmenizin en ana sebebi bence çevreniz elalem kavramından nefret ettiğim kadar hiçbir şeyden nefret etmedim ya
00 YorumlaBen de 24 yaşındayım üni son senem okul öncesi öğretmenliğinden KPSS çalışıyorum daha birçok ay var geç değil
00 Yorumla
+1 yılyok yaşın geç değil de kpssden umut bağlamak zor ya. ne biliyim ben denemem şahsen. nerde türk olmayan, onları atıyolar.
00 Yorumla
+1 yılGeç sayılmaz ama kötü hissetmen normal ben bu yaşta bile geç hissediyorum ama benim hayallerim için geç seninkini bilmem
00 Yorumla
+1 yılBende 5. Yilimda atandim merak etme emekler zai olmuyo diyosun ki degiyo hepsi gecer elbet emin ol birakma yeter
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanim bu şekilde olumsuz düşünerek kendini yıpratarak olmaz ki... Hislerini anlıyorum fakat bu hisleri devam ettirmek sana bir şey kazandırmaz aksine kaybettirebilir. Düzenli bir şekilde çalışmaya başla, hırslı ol kazanacağım de.
00 Yorumla
+1 yılBende öyleyim hem kpss çalıştım ama vazgeçtim artık asgari ücretli bi iş bakıyorum fabrika gibi. Artık yük oldum iyice
02 Yorumla- +1 yıl
Öğretmenlik mi okudun ben iktisat okudum keşke okumasaydım
- +1 yıl
@DanoneGünlükSut öğretmenlik ama bende okuyacağıma bi işte çalışsaydım keşke atama imkansız gibi bir şey bunun yanında artık yediğin yemek bile göze batıyor sürekli evde olunca
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 896 cevap paylaştı.
+1 yılBu yaş takıntısı soruları da sitede moda oldu sanki. Bu nedir ya, seni duyan da 50 sindesin sanır...🙄
00 Yorumla
+1 yılKısa ve öz cevap. Hiçbişey için geç değil. hiç bişey. Bi upraşın olup kpssye hazırlanmak çok güzel bişry.
00 Yorumla
+1 yıl38 yaşında ataması yapılan birisi olarak söylüyorum, kesinlikle hayır... 👍
20 YorumlaBen 28 yaşında atandım o yüzden geç değil merak etme 🎈
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 613 cevap paylaştı.
+1 yılHayır neden geç kalasın. 35 yaşında olup da çalışanlar var.
10 Yorumla - Kızlar Bir Adım Öne konusunda 622 cevap paylaştı.
+1 yılYo çok erken 40 yaşında hala hazırlananlar var.
10 Yorumla 25 yaşında üniversiteye başlayan zavallı ben
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTek değilsin , 27 yaşındayım üçüncü üniversitemi okumayı düşünüyorum. Çünkü mutlu değilim yaptığım işi sevmiyorum , yapmak istediğim iş için de bir ton deneyim yeterlilik vs istiyorlar
00 Yorumla
+1 yıl31 yaşındayım kpss çalışıyordum. 2024 te yine girecem yine çalışacam
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 393 cevap paylaştı.
+1 yılHayatta insan bişeyler için geç kalmış sayılmaz. Yoluna dvm et
00 Yorumla
+1 yılGayet normal bunun bir kitabı mı var ne zaman oluyorsa işte
00 Yorumla
+1 yılBen üniversiteyi bitirdiğimde yaş 26 idi. Bence geç değil umarım başarılı olursun
00 Yorumla
+1 yılHayır ya ne geç kalması senden yaşça büyük insanlar kpss için dershaneye gidiyor
00 Yorumla
+1 yılBence hiç umursama bende 26 da aynı durumda olacağım
00 YorumlaYok beya benimde bir tanıdığım var oda 26 yaşında kpss çalışıyor bir umut sonuçta
02 Yorumla- +1 yıl
Reis Pp yanıyor
Hayır hayır hiçte geç kalmadın yaşı takma kafana boş ver
00 Yorumla
+1 yıl28 yaşına az kaldı hâlâ bir ders var alttan ki daha KPSS çalışacam
00 YorumlaNe okumanın ne sınava girmenin yaşı yok, sakın öyle düşünüp motivasyonunu düşürme 🤭 keşke ben de sınıfçı olsaydım şansın oldukça yüksek başarılar 🥰
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoş versene ya bende de durum seneye gireceğim. Daha geç girenler de gördüm sınava ve zaten yaşı yok bu işin.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende öyleyim 2sene önce dgsye girerim yaparım diyordum dgs istiyorum ama 25üm 26 olacağım yaşlandım gibi bir tavır sergiliyorum
10 Yorumla
+1 yılBen 27 yaşında memur olmuştum bence geç kalmadın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen sadece çift yillar girebiliyorum. 26yim Şu an 28de tekrar gidicem.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen 29 yaşımda hukuk 3. sınıfım öğrenmenin eğitimin yaşı olmaz bence
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl26'da hazırlandım 27'de atandım. Geç kaldım deyip bıraksaydım hala atanamamış olurdum
20 YorumlaUmarım atanirsin, 25 gec bir yaş değil.
Kimisi 40 yaşında girip ataniyor, herkesin zamanlaması farklı. Senin geçtiğin yollardan geçmeyen insanlardan fikir almamalsin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla ben 22 yaşında mezun oldum 30 da da atandım.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkız ben 28 yaşına gircem daha bu yıl başlıcam işte kpss ye
10 Yorumla
+1 yılYaşını hiç takma ben de 25 yaşında atandım
Benimle birlikte atananlarda 34 yaşında olanlar dahi var00 Yorumlayaşın ve başlama zamanına bakarsak bu çok normal şimdi tam zamanı çalış bak 1-2 sene ama olmuyorsa da pek uğraşma
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de 24üm KPSS’ye hazırlanıyorum Türkçe 😞
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılkadınlar çocuk doğurma dışında bi şeye geç kalmazlar. 30a kadar evlenmemek çocuk yapmamak vs
00 Yorumlahiçbir şey için geç değil, asla vazgeçme ve hayatına etki edecek kararlar almaktan vazgeç... çünkü etrafına baktığında ailenden başka kimse olmayabilir!!
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTakma hayat devam ediyor hiç bir yere geç kalmadın önce yarım kalan kariyerini tamamla sonrası gelir
00 Yorumla
+1 yıl27 yaşında af'la üniversiteye geri döndüm. Umutsuz olma hedeflerine doğru ilerle. Yoksa bunu senin için kimse yapmayacak.
10 YorumlaBen de 28 yaşındayım 2022de girdim atanacağım muhtemelen. 25 yaş hiçbir şey değil geç kaldım sanma.
10 Yorumla
+1 yıl24 yaşındayım ben de kpssye çalışıyorum 24 25 26 yaşlarda kpssye çalışmaktan daha normal bir şey yoktur bence
10 Yorumla
+1 yılBence hiç bir şey için geç kalmadınız. İster 30-40 yaşlarında olun hala bir şeyler için geç değil. Önemli olan başlamak
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim hanim 38 inde atandı
Hiç bisey icin geç degil10 YorumlaHerkesin hayat akışı farklıdır hiç öyle düşünme çalışmaya devam et
10 YorumlaHerkes aynı 🤣🤣🤣🤣🤣 ben de oletdim şimdi 27 yaş b. ktan özel sektör işte çalışıyorum
10 YorumlaKesinlikle hayir yav okul max 23 de bitiyor neyin kafasını yasiyorsunuz ya
00 YorumlaSen bunu düşünüyorsan bizim için her şey bitti desene
00 Yorumla- Devamını Gör (63)
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer